>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, December 26

Hoşgeldim:)

An itibariyle şaşkın vaziyetteyim. Hatta inanamamaktayım.

İşyerimden bloggera bağlanabildim ve hatta bu satırları yazabilecek kadar uygulamada ilerleyebildim. demek ki blogger yasağı kalktı.

Oh! Ne mesudum bilemezsiniz.

Bu süre içerisinde okuduklarıma yorum bırakamadım veya yeni yazılar yazıp yayınlayamadım, sonra beğenmedim sildim yazılarımı...

Bu süre içerisinde bayram geçti, yılbaşı geliyor, İstanbul soğudu, buz gibi oldu.

Leyleklerden geriye kalanlar yolda donarak can verdiler

Rap dinlemeye başladım

Son maddeye çok gülüyorum, bir hevesti geldi geçti diyebileceğim günler de gelecek, eminim:)

Labels: ,

4 Comments:

Oh be, ben de hangi araliktan sizip yorum biraktigini merak etmistim:) Hosgeldin:)

December 26, 2007 9:44 PM

 

cok sevindim isten baglanabildigine. Brn rap'i severim insan desarj oluyor, bence heves olmasin...

December 27, 2007 5:36 PM

 

Hoşgeldin cicim :))

December 28, 2007 5:05 PM

 

Hoşgeldin :)

December 30, 2007 1:01 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTHoşgeldim:)t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">