>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, September 5

Yeni Hayat

Güzel bir kitaba başlamak istiyorum, ceviz ağacının kıyıcığında ince kenarlı beyaz fincanımdan çayımı yudumlayarak okumak...

Ancak o zaman tadı çıkar hayatın, biraz karanfil, biraz tarçın...

Bir de yüzümü aydınlatan sonbahar rüzgarı...

Taşdelen mi, Sarıgazi mi yoksa Çekmeköy mü olduğu konusunda karar verilememiş eski semtimizden Yeni Leventin nezih muhitine taşınmış olmak bütün dinlendiriciliklerin üstünde bir keyfiyet kazandırdı. Sabah erken kalkmayı işe yetişmek için değil kendisine vakit ayırmak için vazife edinmek ne güzel :) Telaşsızca kahvaltı yapıp evden çıkmak, hangi otobüse binsem, acaba bu gün ne kadar sıkışık olacak dertlerinden arınmış olmak ne güzel:) Bunlar benim için anlatılamaz derecede güzel gelişmeler.

Yerleştik evimize, perdelerimiz küçük geldi salona. Yarın sabah yeni perdeleri de almış olacağız. Evdeki ilk yemeğim ton balıklı yassı spagetti oldu. Günler boyunca çamaşır makinesi çalıştı durdu. Perdeleri yıkamak ve ütülemek zor zanaat, en sevmediğim iş olarak tarihe geçti. Evimizdeki ilk gecemizde -evin 2. kat olduğunu ve yerle bir bağlantısı olmadığını söylemeliyim- evimize kedi girdi. Muhtemelen su gider borusundan -bir şekilde- tırmanmıştı. Kediler mutfak balkonumuzu çok seviyorlar ve evimizin kendilerine ait olduğundan eminler adeta. Bizi pek iplemez gibi davranıyorlar. Evdeki ilk günümüzde salonun ortasında bulduğum kemirilmiş sucuk geride bıraktıkları delillerin ilkiydi:) Bakalım günler neler getirecek? Bakalım bu evde hayat nasıl devam edecek?

Herşeyin çok güzel olacağını biliyorum.

Labels: , ,

7 Comments:

Umarım herşey çoook ama çok güzel olur içinden geçtiği gibi, dilediğin gibi..

Her ne kadar "Balkonumdayım"dan çok etkilensem ve hüzünlensem de bu yazı içimi serinletti.. Bahsettiğin sonbahar rüzgarından dolayı olabilir mi acaba?

Yeni balkonunda yanlız olamayacaksın anlaşılan :))

September 05, 2007 9:46 AM

 

Rüzgardan olabilir tabii. Neden olmasın? Balkonda yalnız olmamayı tercih ederim. Yalnızlıktan korkuyorum sanırım.

September 05, 2007 10:30 AM

 

hahahah:)) kemirilmiş sucuk ha:)
canımcım, yeni evinizdeki tek derdiniz kemirilmiş sucuklar olsun:) sağlıklı ve huzurlu, az hüzünlü yıllar geçirin emi evinizde?
darısı benim başıma artık..

September 06, 2007 3:18 PM

 

Gerçekten de darısı başına

Begonvillerle çevrili bir huzur senin olsun Dilayracım:)

September 06, 2007 3:27 PM

 

Merhaba,
Bloguma biraktigin yorum uzerine kesfettim seni. Yengec burcu degilim ama en yakinlarim yengec burcudur hep. Evet Bogaziciliyim, ve inanmayacaksin ben Yeni Levent-4.Levent sinirinda oturuyorum.

September 07, 2007 11:37 AM

 

Ne güzel tesadüf bu Nihan. Belki karşılaşırız ne dersin? Ortak bişiylere sahip olmak çok güzel değil mi?

September 07, 2007 1:12 PM

 

Birsey daha, profiline bakarken fark ettim, Calikusu en sevdigin kitaplardan biri. Ben Calikusu'nu kac kere okudum bilmiyorum. Diyaloglari ezbere bilirim. Tesadufun hakikaten bu kadari, belki de gercekten de karsilasiriz.

September 07, 2007 9:11 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTYeni Hayatt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">