>

Aradığın aslında nedir ki?

Tuesday, September 18

Renkler ve ahenkler

E-bay de satılan bu kumaşın renkleri ilham ufuklarını açacak cinsten.

İlk ilham: Bu kumaşla kaplı bir berjer hayal ediyorum, odanın duvarları bej... Berjer, odanın köşesine sırtını verecek şekilde konumlanmış. Berjerin üstüne sarkan halojen bir lambader var. Lambader, minyatür hasır plaj şemsiyelerine benziyor uzaktan. Yerdeki parke kiraz veya elma ağacından. Ortada turkuaz bir halı var, uzun tüylü. Halıda üç adet turuncu puantiye var. Burası bir salon değil, daha çok okuma odası gibi bir yer. Bir duvar baştan başa, yerden tavana beyaz bir kitaplık, kitaplığın sol tarafı camlı. Sağ tarafı ise açık raflardan oluşuyor. Açık raflara beyaz, krem ve yeşim renklerinde değişik aksesuarlar yerleştirilmiş. Berjer kitaplığın hemen önünde çapraz duruyor, odanın köşesine paralel demiştik aynı zamanda. Önümüze kuzey dersek, pencere berjere oturan kişinin kuzeydoğusunda, kütüphanenin ise doğusunda kalıyor. Pencerenin kanat perdeleri de bu kumaştan yapılmış. Pencerenin hemen önünde beyaz taştan bir sundurma var. Bir tane bej, bir tane de kahverengi minder iliştirilmiş. İki minderin üstünde de mavi birer çiçek var, çiçekler kanaviçe tarzında işlenmiş. Berjerin kuzeybatısında kalan duvara büyük bir masa yaslanmış. Masa, eskitilmiş görünümlü ve açık turkuaz rengine boyanmış. Üstünde eskitilmiş kiraz renginde çekmeceli bir kutucuk var. Bu kumaşla kaplanmış bir sandalye masanın önünde duruyor. Masanın üstünde turuncu bir çalışma lambası var.
Odanın kapısı açıldığında pencere kuzeyde, kütüphane doğuda çalışma masası batıda kalıyor. Ve odanın ne kadar ufak olduğu anlaşılıyor. Pencerenin yer aldığı duvar 3,5 metre. Kütüphanenin dayandığı duvar ise 3 metre. Pencere 3 metrelik olduğu için oda çok ferah görünüyor ve yeşiller-turkuazlar ferahlığı destekliyor.



En güzel yeşiller burada...



Kumaş bu adreste satılıyor ve ben bu güzelliğe Another Shades of Grey'in bloğunda rastladım :)

Labels: , , ,

5 Comments:

Bayıldım ya zaten yurtdışında süper kumaşlar var bizde sadece aykut hamzagil bu kalitede. Nott hayaline beni de al kuzum

September 19, 2007 3:33 AM

 

Edacım Hayalime aldım seni:)

Türk tekstilcilerine buradan seslenelim değil mi:)

September 19, 2007 8:55 AM

 

yeşili çok seviyorsun:)?

September 25, 2007 9:44 AM

 

diğer postlarında da rastladığım için, dikkatimi çekti:)

September 25, 2007 9:45 AM

 

Bu aralar tam yeşil modundayım.

Benim dönem dönem tutkularım değişiyor, mesela bir dönem deli gibi lila-mor-mürdüm takıldıydım. Şimdi de böyle yeşil, turkuaz, mavi modundayım.

Yeşil çok güzel değil mi, sevgiler.

September 25, 2007 10:13 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTRenkler ve ahenklert> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">