>

Aradığın aslında nedir ki?

Sunday, February 3

Tüh bana

Bravo k.i.s.d. Ne kadar da zimlisin yazma konusunda.
Ah özür dilerim, işyerinde artık blogspot uzantılı adreslere bile giremediğini unutmuşum, afedersin.
Evde de internet tek kişinin tekelindeydi değil mi? Artık dan fırsat bulduğunda köşe yazılarını tıktıklayacaksın.

K.i.s.d. diksiyon kursundan aldığı gazla seslendirme yapmayı düşünüyor ciddi ciddi. İşinde de yükselip hem de sevdiği şeyleri yapmak istiyor. Nasıl olsa her insanın hayatında bir mesleklik daha zaman var.

K.i.s.d. resim yapmaya başladı yeniden. Boyalarını ve fırçalarını serdi yemek masasının üstüne. Durmaksızın boyamayı hedef edindi. Tamamlanan her ufak resim onu bir adım daha taşıyacak, ileriye.

Herkes iyi olsun, sağlıklı olsun. Bir grip atlattık, bu seneki fenaydı doğrusu. Hala etkisindeyim.

Not: Haftasonu çalışmayı sevmiyorum.

11 Comments:

:-) Demek blogspottan uzak kalinca baska hobiler edindin. :-)))
Benim blog artik blogspotta degil, is yerinden girebilirsin. :-P
Bu arada, firsatin olursa bana verdigin Archican linkini (hehehe) http://www.archisugar.com olarak degistirirsen coooook memnun olurum.
Ozletme kendini, yaz arada sirada lutfen!
sevgilerrrr
Esra

February 04, 2008 2:36 AM

 

Hadi bakalım diyorum KISDciğim.
Hele boyaları yayıp resim aşkın öldürdü beni bilesin:)

Bir de benim gib tatlı,şirin,cici bir blogera "Biyocan" olarak link verdiysen Esra'ya HIIH! "Archican" olarak link vermeni şiddetle kınıyor ve derhal "Archiİsot" yada "ArchiPaprika" olarak değiştirmeni talep ediyorum.
Ehiiiiiiii

February 04, 2008 8:52 PM

 

Biyo biyooo.... seni gidi biyooo...
yerim seni "tatli, sirin, cici" BIYOOOO...

February 05, 2008 1:50 PM

 

Kim severki bacım ya sen sağda solda yorum yazmayı bırak bloguna yaz özlediimmm seni okumayı tembel bıdık :) Bak blogcuk ağlar sonra.

February 07, 2008 4:49 AM

 

Evde tekele son.. Bloglara girmek K.İ.S.D'in de hakkı.. Lütfen yetkililer çağrıma kulak versin :P Özledik biz onu..

February 13, 2008 2:35 PM

 

e sen buna blog tutmak mı diyorsun. hadi yaz biraz.

February 28, 2008 1:11 AM

 

Heyoooooo...
Kimse var miiii?

March 01, 2008 1:14 AM

 

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the SBTVD, I hope you enjoy. The address is http://sbtvd.blogspot.com. A hug.http://sbtvd.blogspot.com/

April 01, 2008 12:58 AM

 

Kikim nerdesin sen ya bu arada son yorumu sil spam bulaşmasın bloguna.

April 10, 2008 12:46 AM

 

Tatlim bugun 2 haziran...ayol su bunalimdan cik yahuu....acaba yazmissin da ben apartmandaki bozuk internetten kaynaklanan bir ariza dolayisiyla mi goruntuleyemiyorum dedim tekrar tekrar girdim sayfana...ama yok yazmamissin...niluferin saldiri ve baskilari altinda yaziyorum kisa kesmem lazim basima tirmaniyor su anda...bu arada bir vurgun bu sevda yi dinliyorum vurdun beni yanee...

yasemin

June 02, 2008 11:43 AM

 

EURO 2008

TURQIYA Congratulations!!!!!!!!!!!

June 16, 2008 12:45 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTTüh banat> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">