>

Aradığın aslında nedir ki?

Friday, October 19

Bi de bu vazolar çok güzel:


Labels: ,

7 Comments:

Vazolarla ilgili yazmayacağım K.i.s.d.cim.. Aşağıdaki dahiyane yoruma takıldı kafam..

Arkadaşın düşünme ve algılama organının ( neresini kullanıyorsa artık bu iş için, bizimkilerle aynı olmadığı kesin ) servis zamanı gelmiş.. Rektefeye bekliyorlar kendisini :))

Sen takma kafanı bunlara.. İçinde " Sorunu çözemediğim için sorun yokmuş gibi davranıyorum. Oysa ki acı yanı başımızda. O dağlarda günlerce terörist peşinde koşmuş, yanı başında tanıdıkları ölmüş insanlarla 2 sene önce aynı sofrada yemek yiyen bendim." gibi bir cümle ihtiva eden yazıdan tüm o çağrışımları geride bırakarak fantazilerine hitap eden bir cümleyi ayıklayan şahsiyet -seni tanıdığım kadarıyla- muhatabın olamaz zaten.. Yaz sen arkadaşım, güzel güzel yaz..

October 21, 2007 12:44 AM

 

Yazacağım, hep yazacağım.

Çok teşekkür ederim Kuaybecim.

October 22, 2007 11:21 AM

 

Evet yaz bence de, ne diye zirt pirt bloguna girip ciktigimi merak edersen: yandaki muziklerle hasir nesirim, ozellikle ilkiyle:)

October 23, 2007 5:23 AM

 

İlk defa ziyarete geldim, takıldım kaldım ve bir yorum bırakmadan çıkmak istemedim. Yanda ki müzikler süper ara ara dinlemeye gelirim artık, müsadenle.

Bu arada altdaki isimsizin yorumunu gördüm de, boş ver bunlar koloni haline geldiler kafalarına göre yazıyorlar bana da bir ara fena sarmışlardı. Tahtaya vurayım şükür bu ara yoklar.

October 23, 2007 2:50 PM

 

MASUMCA YAPTIĞIM BİR KRİTİĞİN BUKADAR ABARTILDIĞINI HAYRETLE KARŞILIYORUM.ŞUNDAN EMİN OLUN Kİ BİR DAHA ASLA SİTENİZE GİTMEYECEĞİM.İÇİNİZ RAHAT OLSUN.

October 23, 2007 3:11 PM

 

Masumca kritiğin içinde haya yok, utanma yok ve de salak gibi kelimeler var. İyi ki masum olmayan kritik yapmamışsınız. Girmemeniz için elimden geleni yapacağım merak etmeyin. Zaten farkındayım yorum yazmak için kaç takla attığınızın.Çalıştığınız şirkete varana kadar bilgim var. Daha ileri gidecek olursanız savcılıkla temas sağlayacak hukukçu dostlarım da var. Saygılarımla.

October 23, 2007 4:20 PM

 

tekrar sizden çok özür diliyorum.

October 23, 2007 5:03 PM

 

Post a Comment

Acaba neyle ilgili:

Create a Link

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">