>

Aradığın aslında nedir ki?

Tuesday, October 30

Acı

Çok üzgünüm... Hem de çok...
Pazar akşamı gelen bir telefonla başladı herşey, eşimin yüzü asıldı, bakışları tuhaflaştı, sustu. Telefondaki dosta “Elimizden gelenin fazlasını yapalım, ne lazımsa...” diyordu. Merakla sordum, “Ne olmuş?”. “Boşver” dedi. Üsteledim... “Bir arkadaş yaralanmış.” “Tanıyor muyum?” “Belki bir kere görmüşsündür, sorma başka birşey tamam mı?”.

Anladım ki bir kere gördüğüm biri değil. Öyle olsa itinayla saklamazdı benden.

Ve dün akşam haberlerde öğrendim. Bundan tam 3 sene önce NYC’de kalacak bir yere ihtiyacımız olduğunda bize evinin kapılarını açan, yetmedi sabahın alaca karanlığında 45 dk mesafedeki havaalanından alıp istediğimiz saatte de Manhattan’ın göbeğine bırakan o güzel insan... Eşi sıcak sıcak poğaçalar yapmıştı. Hasret kaldığımız Türk tatları mevcuttu masada. Bizim için alışveriş yapmışlar... O güzel kahvaltı sofrasını, 2 aylık olmasına rağmen büyük adam gibi akıllı bakan bebeklerini nasıl unuturum? Yeni tanışmama rağmen hemen kaynaştığım, sabaha kadar hem tavla oynayıp hem de muhabbet ettiğimiz mert insanı... Eşinin TUS’a çalışmak için Türkiye’den yükleyip getirdiği 20 cilt kitabı nasıl unuturum? Yeni kurulmuş bir ailenin tüm neşesini barındıran o yuvayı...

Ve TV spikeri hızlıca söyledi. Sanki alışılmış bir vaka gibi. Mayın imhası sırasında patlama olmuş, arkadaşımız ağır yaralanmış... Ben TV ekranı yerine kendi göz yaşlarımdan oluşan bir buğuya kilitlenmiş, donup kalmışken eşim odaya girdi. “Öğrendim” dedim. Malesef öğrendim. Ağır yaralıymış... Umarım tek parçadır. Umarım... Sonra eşimin çalışma odasında telefonla konuştuğunu duydum. Parçalanmış mı diyorsun? gibi cümleler çalındı kulağıma.

Küçücük oğulları, güzel eşi gözümün önünden gitmiyor. Onlar için dualar ediyorum. Umarım iyileşir, umarım sakat kalmaz. Umarım bu başarılı ve mert arkadaşımız yeniden görevinin başına döner. Lütfen siz de dua edin. Bu acı haberleri duymak istemiyoruz artık. Canlarımızı, kardeşlerimizi, eşimizi-dostumuzu kurban vermek istemiyoruz.

Bu acının ne kadar şiddetli olabileceğini tahmin edebiliyorum artık. Alevinden ufacık bir yalım bile bu kadar acıtıyorsa... Ateşin ortasında oturanlara Allah’tan sabır diliyorum.

12 Comments:

Allah arkadaşınızı ailesine ve sevenlerine bağışlasın. Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur. Sözler yetersiz maalesef. Okurken benim bile boğazımda birşeyler düğümlendi, gözlerim doldu...

October 30, 2007 11:43 AM

 

Okuması bile çok kötü KİSD.
Siz bir de tanıyormuşsunuz:(((
Dayanılmaz acı.

October 30, 2007 3:28 PM

 

Canım çok kötü oldum yaa.. Yazamıyorum birşey, uçup gitti sanki cümleler.. Şifa diliyorum Rabbimden..

October 30, 2007 5:12 PM

 

Off ya :( İçim acıyor. Neden oluyor bunlar :( Allah yardımcısı olsun. Tez zamanda iyileşir inşallah.
:(

October 30, 2007 8:15 PM

 

acil şifalar diliyorum hay allahım ya yaşar gibi oldum nasıl yazmışsın allah sabır verisn ya :(

October 30, 2007 10:31 PM

 

Uzuldum Delicim, cok uzuldum. Dileklerine katiliyorum, dua edip sabir diliyorum.

October 31, 2007 9:18 AM

 

cok cok uzuldum soylenecek ne olabilirki bu acilarin karsisinda... dualarimizda olacak...

November 01, 2007 10:44 AM

 

Okurken göz yaşlarıma hakim olamadım. Bu lanet şey bu kadar içimizde işte böyle aniden yakalıyor bizleri. Çok çok üzgünüm umarım tüm iyi dilekler gerçekleşir. Sapa sağlam ailesiyle mutlu yaşar :(

November 01, 2007 1:54 PM

 

Sevgili arkadaşlar hepinize teker teker dualarınız için çok teşekkür ediyorum. Henüz iyi bir haber alamadık. Sormaktan korkar halde bekliyoruz.
Umarım hiçkimsenin aşına böyl bir üzücü olay gelmez. Dostlardan uzak olsun.

November 04, 2007 12:09 PM

 

Umarim iyi haber gelmistir artik. Allah tum sevenlerine sabir versin

November 05, 2007 11:56 AM

 

Malesef kimse bana bir şey anlatmıyor. Umutla bekliyorum.

November 05, 2007 7:50 PM

 

Bunu yeni okudum. Cok uzgunum. Siradan bir habermis gibi okunuyor tabii. Oyle olmasina ve o sekilde algilanmasina izin vermemeliyiz. Hic kimse icin...
En kisa zamanda iyilesir umarim... :(

November 06, 2007 1:05 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTAcıt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">