>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, September 19

Güzel bir akşam

Risk almayı sevmeyen insanlar grubunun başında elimde flamayla koşturacak kadar temkinliyim. İşbu sebepten arkadaşlarım eskiden beri beraberimde taşıdıklarımdandır, yeni birilerini hayatıma almak konusunda çok açık değilim belki de. Hele söz konusu olan internetten tanıdığım biriyse ... çekinirim genelde.

Bu sefer öyle olmadı ve ben ömrümde ilk defa bloglardan tanıdığım biriyle buluştum dün akşam.

Öncesinde cumartesi günü gelen mesaj, salı akşamı müsait olabiliyorum ve JTB - Dilara ile İstiklal caddesindeki en sevdiğim yerlerden biri olan Cafe İst'teydik. Çok uzun oturamadık belki ama çok güzel bir sohbet ve güzel birer fincan kahve vardı. Tabii, bi de cheesecake. Sanki uzun zamandır tanıyormuşum gibi ve sanki eski bir dostla muhabbet ediyormuşum gibi hissettirdi bana.

Peki benim temkinli bakış açımda değişiklik oldu mu? Hayır aslına bakarsanız, olmadı. İnce eleyip sık dokumaya devam:) Sık dokumaların arasından sızan özel insanlar illa ki olacak.

Oradan ayrılıp eve doğru giderken bu sefer de başka bir arkadaşıma uğradım, yeni arkadaşlardan:) Aslında temkinli olmanın hayatımı fakirleştirdiğini hissediyorum, yeni şansları, güzel insanları da kabuğumun dışında bırakıyorum. Bu konuda kendmi geliştirmem lazım:)

2 Comments:

sevgili K.I.S.D:)
benim icin de keyifli birkac saat oldu Istiklal'deki bulusmamiz, tanismamiz..
temkinli olmak da tabi ki fayda var, nacizane tavsiye:)sen yine de internetten arkadas konusunda gardini saglam tut..
ama beni fotolardan ve kabak gibi ortada hayatimdan bildigin icin bu konuda endiseye gerek yoktu:)

sevgiler, en kocamanindan:)

September 20, 2007 11:04 AM

 

Senin hakkında hiç endişem yoktu zaten:)Don't worry. Sızan özel insan olarak yerini aldın :)

Herşey gönlünce olsun, olacak:)

September 20, 2007 11:22 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTGüzel bir akşamt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">