>

Aradığın aslında nedir ki?

Friday, August 17

Konar Göçerler

Yerleşik hayata geçeli 900 yıldan fazla oldu belki. Yine de gen kırıntıları kalmış olmalı ki benim göçebeliğim daimi:)

Yine taşınıyorum, haftasonu evi boyatmaya başlayacağız. Renkler belirlendi, usta hazır. Sanırım yeni evin mutfağı da değişecek. Oldukça harap durumda çünkü. Önerebileceğiniz uygun fiyatlı bir mutfakçı varsa lütfen yazın.

Primanova'nın çok güzel banyo takımları var. Koçtaş ve Pratiker'de bulabiliyorsunuz. İlgilenirseniz websitesini bi kontrol edin. Fiyatlar pek ucuz değil ama çok şıklar öyle değil mi? Ben en çok bunları sevdim.


Taşınma yine benim en yoğun zamanıma denk geldi, işler yoğun. Haftaya sanırım mesai yapmam gerekecek. Desteğinizi bekliyorum arkadaşlar:)

Bu aralar kafamı toplayıp yazamam muhtemelen, uzun bir ara geliyor:) Kendinize çok iyi bakın.

2 Comments:

Iyi tasinmalar. Kolay gelsin. :-)

August 18, 2007 12:44 AM

 

ben en alttakini alacaktım ama heryerde görünce vazgeçtim canım

August 18, 2007 5:21 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTKonar Göçerlert> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">