>

Aradığın aslında nedir ki?

Tuesday, July 24

Bıraktım!!!

Özge Fışkın eski Fender Blenders grubunun solisti... Ankara Manhattan'da çıkıyorlarmış 2000 ylına kadar, ben Boğaziçi'nden bir arkadaştan duymuştum sesine ve performansına hayran olunası bir sanatçı olduğunu... Kendisiyle tanışmam Eurovision'da birinci olduğumuz zamana denk gelir, internetten bulur dinlerdik.

Şimdi Özge Fışkın bir albüm hazırladı. Ben albümün tamamını dinledim, sadece Bıraktım'ı beğendim. Beğendiğim için tavsiye babından sağ taraftaki Müzik bölümüme ekledim, tanıtım amaçlı dinlemeniz mümkün. Bıraktım, müziğinde Cenk Eroğlu imzası olan bir parça, Cenk Eroğlu hani "Ben yağmurda doğdum" vardı ya, işte o parçayı söyleyen rocker. Evet ne diyordum...

Albümün tamamı için ise genelde aynı tat hakim diyebiliriz. Tını hep aynı, daha başarılı bir albüm bekliyordum açıkçası.

Bıraktım ile iyi bir başlangıç yapabilecek mi, göreceğiz...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTBıraktım!!!t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">