>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, January 24

Geçen hafta tesadüfen yeni kataloğu elime geçti. Kataloğu incelerken ihtiyacımız olan türde kitaplıklar gördüm ve piyasada bulabileceğimiz fiyatlardan daha uygun olduğunu müşahede ederek gidip bakmak gerektiğine karar verdim. Kitaplık konusunda yanılmamışım, hakikaten iyi bir alışveriş oldu. Onun yanısıra eşime çok işlevsel bir çalışma lambası aldık. Lambanın 3-4 tane eklem bağlantısı var ve bu sayede istediğiniz yönden ışık gelişini ayarlayabiliyorsunuz. Masa kenarına veya kütüphaneye veya istediğiniz herhangi bir kenara sıkıştırma yöntemi ile monte edebiliyorsunuz. Lambanın fiyatı 17,97 idi sanırım.

Tesadüf müdür bilmem ihtiyacımız olan bazı şeyleri umduğumuzdan daha ucuza bulunca aldık, iyi de oldu. Mesela mantar pano, duş askısı... Yalnız hala IKEA'nın çerçeve ve vazo konusunda oldukça başarısız tasarımlara sahip olduğunu düşünüyorum. Koltukları ve kanepeleri akıllıca tasarlanmış olsa da döşemelik kumaşlar hala kötü. Ve sehpaları beğenmedim. Bir de mutfak eşyaları bana kaliteli olduklarını hissettiremedi.

Eve döndüğümüzde saat 23:00 a geliyordu, çay yaptık ve kitaplıklarımızı kurduk, ardından peynirli sandviç ve çay ikilisi eşliğinde ben kitap okudum, eşim TV seyretti. Ve durup durup birbirimize "iyi oldu bu" dedik.

Pazar günüm ise evi temizleyerek, çamaşır yıkayıp sererek, yemek yaparak ve kitap okuyarak geçti. Hava çok güzeldi ama canım dışarı çıkmak istemedi. Şimdi ise keşke çıksaymışım diyorum, insanoğlu ne tuhaf.

Hatırladığım kadarıyla geçen sene bugün yoğun kar yağışı vardı. Bugün ise yağmur yağsın diye dua ediyoruz. Umarım bu geçici bir kuraklıktır, ısrarla global ısınmanın bu kadar ani bastıramayacağı düşüncesini taşımaktayım.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">