>

Aradığın aslında nedir ki?

Friday, November 17

Atmasyon haber yapanlara zooom (n)

Yazmiycam, eleştirmiycem diyorum ama tutamıyorum kendimi. Yoksa ben de isterim hep çiçek- hep böcek- hep doğa konuşalım, yemek yiyelim mutlu olalım. Ama gel gelelim medyamızda bu aşırı “sorumlu” ve “bilinçli” yayın anlayışı oldukça burnumu sokmaya devam edeceğim. Ben de bundan zevk alıyorum :) Nıhahahaaaa

Uzun yıllar “güya” Nevada’da yapılan bir araştırmaya göre... ile başlayan (Nevada'nın neresinde yapıyolarsa araştırmayı, ulan Nevada koca bi çöl bi tek Las Vegas var orda, nesse) , haber bültenlerinde bize bolca servis edilen saçmalıklara göre hayatımızı düzenlememiz öğütlendi.
-Nevada’da yapılan bir araştırmaya göre saçlar ucundan köküne doğru besleniyormuş hede hodo. Hemen saç uçlarına bakım yapılmaya başlanır tüm evlerde.
-Nevada’da yapılan başka bir araştırmaya göre, sayın seyirciler, saçların kökünden ucuna doğru beslendiği bilimsel deneylerle açıklandı. A, nolcak şimdi, biz kaç zamandır ucundan bakım yapıyorduk, vah gitti emekler.

Medya dayatmasıdır efendim, uzmanından birebir duymadıkça ve bu uzman da güvenilir olmadıkça TV’de duyduğunuz hi çir şeye kulak asmayın. Kenarımın araştırması... deyin geçin lütfen. Ya da illa ki çok bilimsel olmak istiyorsanız işin erbabı web sitelerinden bilgi edinin.Bana kalırsa ruhunuz nasıl mutlu oluyorsa öyle yaşayın.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTAtmasyon haber yapanlara zooom (n)t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">