>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, August 23

559

Üniversite yıllarımda, yolculuk demek 559 numerolu otobüse atlayıp Taksim'e gitmekti. Etiler trafiğine yakalanırsanız 1 saatten de fazla sürebilecek bu yolculuk, yol açık olduğunda 20-25 dk.ya kadar kısalabiliyordu.

Geçen gün Taksim'de kardeşçiğimi uğurlarken gördüm de 559'u, hüzünlendim. Belki de özledim bir an için. Neyi özlemiş olabilirim, dostlarımı, küçücük evimi, Wonderland'i belki de... Ama en çok tarçınlı elma çayını ve proje arası kaçamakları... Küçük, küçücük bir kız olmak ne güzeldi. Boğazın masmaviliğine dalıp gidebildiğin 10 dk lık molalar ne güzledi. Mühendisliğin giriş katındaki bisküvi otomatının önünde kuyruk olmak, çay otomatından rezil bir çay almak ne güzeldi. Çıtır Simit'te oturup su bardağıyla demli çay içmek ne güzeldi. Mahallenin sucusuyla içli dışlı olmak ne ilginç bir deneyimdi.

Evet bazen özlemek de güzel. Özledikçe anlam kazanıyor anılar.

3 Comments:

universite yillari benimkiler gibi Bogazici'nde gecmis anlasilan=)

sen de alamamissin bogazicinden mezun olupda geri donmeyecegini bilme diplomasini.
aramiza hogeldin=)

August 24, 2006 1:13 AM

 

Merhaba fakeplasticgirl,

Boğaziçinde geçen 4 senem var. Çoğu sıkıntılı aslında, malum dersler çok yoğun falan filan. Ama özlenen şeyler de var. 2 yıldır hiç gitmiyorum okula. Evet, özledim...

August 24, 2006 9:12 AM

 

Ozleniyor canim benim, cok hem de. Iyi ki seni tanidim o yillarda ve ozlenecek icin bir yigin anim oldu seninle. Hep gulumse.

August 24, 2006 9:20 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemT559t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">