>

Aradığın aslında nedir ki?

Thursday, May 25

Sibel Sezal

Çalan müzik Sibel Sezal tarafından seslendirilen -Sen Varsın Orda- isimli şarkı. Kimseciklerin bilmediği az sayıdaki şarkılardan. Bundan sonra arada sırada sevdiğim ve pek bilinmeyen şarkıları buraya ekleyeceğim. Belki beğenenlerin sayısı artar.

Sonradan ekleme (10.08.2007) Sibel Sezal bağlantısıyla bloğuma gelenlerin sayısı bir hayli arttı, lakin galiba aradıklarını bulamıyorlar. ANASAYFA'da sağdaki MUZİK bölümünden Gece Ay Şahit isimli şarkıyı dinlemeniz mümkün. Başka parçalardan da dinlemek istedikleriniz olursa e-posta atın, ekleyeceğim.

Çok işim var ühühüühü. Ben ofisime döneyim.

Labels:

7 Comments:

Merhaba kisd,

Senin blog adi: Bulmak ya da bulmamak (to find or not to find) cok farkli...

I never heard of Sibel Sezal before...Ama ben Sezen Aksu sarkilar seviyorum.

Iyi hafta sonu senin icin,
Suleyman.

May 26, 2006 2:07 AM

 

Sezen Aksu'yu ben de çok seviyorum. Sibel Sezal'ı bilmemen normal, Türkiye'de de bilmeyenler vardır. Çünkü televizyon programlarında sık sık görülen biri değil:)

May 26, 2006 7:57 AM

 

bende sezen aksuyu severim,dinlerim hatta :)sibel sezal'ıda araştırdım biraz ekşi sözlükte biri şöyle demiş türkiyenin en iyi kadın vokali...

sana iyi çalışmalar k.i.s.d bu sıcaklarda bende zorlanıyorum tatill hayalleri kurmaya başladım.

berfin

May 26, 2006 9:03 AM

 

media player açık değildi ve nereden geliyor bu masanın üzerindeki kulaklıktan çıkan müzik demeye kalmadan sibel sezal'ı gördüm.
ilk kez duydum ben de, ilk bakışta fena görünmüyor.

ben de bu aralar herkese önerdiğim gibi -tabi henüz dinlemediyseniz- naçizane bu adresten dön bak dünyaya'yı öneriyorum.

May 29, 2006 10:31 AM

 

Fikret Kizilok sarkisi mi? Gonul'u de soylemisti o albumde galiba?

May 30, 2006 6:16 PM

 

sibel sezal gece ay şahit.. bulmamda yardım edermisin? koroglubil@yahoo.com

June 11, 2006 3:06 AM

 

Sevgili arkadaşlar, geç cevap yazıyorum kusura bakmayın, yoğundum biraz.

Berfin tatildeysen iyi tatiller. Bizim yerimize de dinlen.

Anyone önerdiğin şarkıyı ben beğendim, umarım diğer arkadaşlar da beğenmiştir.

Gayri_ihtiyari, Fikret Kızılok şarkısı olmayabilir ama şarkının künyesini bulamadığım için kesin değildir ya da kesin şudur diyemiyorum.

Anonymous, mailini kontrol edersen dileğinin gerçekleştiğini göreceksin:)

June 12, 2006 8:19 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTSibel Sezalt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">