>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, May 17

Can simidi

Bizim ofiste bir kız var, spora gidiyor uzunca bir zamandır. Zaten inceydi, şimdi 30 cm oldu bel kalınlığı. Ona baktıkça hüzünlü gözyaşlarımı içime akıtıyor ve evimin uzaklığına artı diğer bütün bahanelerime yazıklar olsun diyorum. Bir zamanlar ben de ufacıktım, gerçi şimdi de o kadar büyük değilim ama bir zamanlar minnacıktım gerçekten. Evet, öyle bir zaman yaşanmıştı. Şu işe başladığımdan beri ne yesem belime birikiyor Allahım deliricem ya. Ve artık kararlıyım, rejime başlıyorum. Karbonhidrat rejimi. Çaya şeker yok, ekmek zaten yemezdim pek onda sorun yok, ama eve geç gidince makarna yapma lüksüm kalmayacak. Buzlukta köfte bulundurmakta fayda var. İnsanın bir noktada dur demesi gerekiyor değil mi?

7 Comments:

evet :)

özledik ne zamandır yazmıyodun...

berfin

May 18, 2006 10:02 AM

 

Berfincim sağolasın, özlendiğini bilmek insanı mutlu ediyor. Şu yalan dünyada... böhü..

May 18, 2006 11:41 AM

 

k.i.s.d. ne?

May 18, 2006 2:17 PM

 

kendi izini süren deli nin kısaltması, hepsini yaza yaza baydı ben de kısalttım:) ehe..

May 18, 2006 4:09 PM

 

Hepimiz kendi ayak izlerimizi takip ediyoruz zaten, deli olmaya gerek yok diye bilgece bir aciklama yaparim.

May 18, 2006 4:27 PM

 

deli olmak hoşuma gidiyor benim. ayrıca emin misin hepimizin kendi ayak izlerini takip ettiğinden? belki bazımız evet ediyor, ama herkes çok farklı ufuklarda, çok başka duyguların peşinde, uzaya bilem gidiliyor ama kimseciklerin kendini aramıyor. benimkisi acemice, el yordamıyla dünyayı ve kendimi kavrama çabası ama en azından kendi izimi sürüyorum, bu da beni biraz deli yapıyor. deliriyorummm.

May 18, 2006 4:44 PM

 

Merhabalar.

Okul öncesi eğitim için gerekli olan ve çocuklarınızın, bebeklerinizin gelişimine katkıda bulunacak Eğitici Oyuncaklara, lisanslı, çizgi karakter oyuncaklara ulaşabileceğiniz www.oyuncaksitesi.com web sayfamızı ziyaret etmenizi tavsiye ederiz.

April 20, 2018 9:35 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTCan simidit> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">