>

Aradığın aslında nedir ki?

Monday, April 10

Ah 9/11 vah 9/11

Fahrenheit 9/11 belgeselini izlemeyen var mıdır acaba orada? İzlemediyseniz mutlaka bulun ve izleyin derim. gerçi seçim öncesi Bush karşıtı kampanyanın bir parçası olmaktan öteye gidemedi ama aslında bu belgesel bazı gerçekleri yalancıların yüzüne yüzüne çarpmaktaydı kendi kabiliyetince.

Amerikadayken orada oluşturulan atmosferi gözlemleyip anlamaya çalışmıştık. İnsanların nasıl da kandırılıp uyutulduklarını biliyoruz maalesef. Ve işin komik yanı, hani bir fıkra vardır şu ülkeye bunu sormuşlar şunu demiş diye diye gider de Amerikalılar da "dünyanın geri kalan kesimi" kısmını anlamamış diye biter ya. Aynen öyle bir memleket işte ABD. Dünyanın geri kalan kısmı umurlarında olmayan ve bunun nedeni de bilgisizlik ve cahillik olan bir ülke orası. Seçim konuşmalarında Irak'taki savaş ve katliam konusunda doğru düzgün bir gerekçe gösteremeyen ve mütemadiyen saçmalayan bir adamı tekrar başkan seçebilecek kadar kafası çalışmayan insanlarla dolu ağzına kadar. ( Bush ve karşısındaki liderin katıldıkları tartışma programları Saturday Night Live'a malzeme oluyordu, daha ne diyim)

Bu sabah gelen bir e-posta bana çok farklı şeyler düşündürdü. Özellikle ülkemizin içinde olduğu şu durum canımı yakarken, artık insanların sırf güce sahip oldukları için istediklerini yapmalarında bir sakınca görmemeleri beni çileden çıkartıyor.

Herneyse, e-posta ile gelenleri paylaşıyorum:

Bir programda bu konuyla iligli iddialar görmüştüm. Orada, Pentagon'a çarpan şeyin bir Boeing olmadığını kanıtlamışlardı. Pentagon'daki deliği ve Boeing uçaklarının boyutlarını animasyonla kıyasladılar ve o kadar büyük bir uçağın kat be kat daha fazla bir çökmeye neden olması gerektiğini kanıtladılar. Ayrıca binlerce galon uçak yakıtının cehennem gibi bir ateşe neden olacağını ifade ederlerken (ki Dünya Ticaret Merkezi'nin çökmesinin ana nedeni olarak yüksek ısının çelik taşıyıcıları eritmesi gösteriliyor. Ancak orada da patlamalar olduğuna yönelik ciddi iddialar var. Herşey bir yana, ikiz kuleler inanılmaz bir biçimde kendi içine çöküyor! Uzmanlar böyle bir çökme için çok yoğun hesaplamalar yapmak zorunda kalıyorlar!) yanmamış ve açık kalmış bir kitabın resmini gösteriyorlar! aynı resimde yanmamış mobilyalar ve kırılmamış bir monitör görünüyor!

İşte Amerika'nın tüm dünyadan sakladıkları.. Biraz vakit ayırıp aşağıdaki linki TIK layın. Göreceksiniz ki Pentagon'a çarpan uçak mı yoksa Irak'a girmenin anahtarı mı ?

http://freehost16.websamba.com/pentagonym/pentagon.htm

5 Comments:

kisd, ben Baltimore da Washington DC Pentagon a cok yakin da oturuyorum. Ayrica da olay oldugu zaman DC de calisiyordum. Olay yerini gordum, Pentagon un onceki ve sonra ki halini de biliyorum. Ben muhendis ya da uzman degilim, ucagin carptgini da sahsen gormedim ama sahsen gorenlerin konusmalarini duydum. Kesinlikle demokrat anti-Bush bir kisi olarak soyluyorum, benim Pentagon a ucagin carpmasindan hic bir suphem yok. Pentagon yapisi geregi kulelerden farkli ve de herhangi bir saldiriya karsi daha dayanikli yapilmis bir bina, o yuzden daha az hasar gordu, ama gene de olu sayisi var. Esimin kuzeni de olaydan onceden ve hatta su anda o binada calisiyor. Dedigim gibi Bush ile ilgili bir cok sey yalan dolan, ayrimci, dinci vs. ama bu konuda ne yazik ki bence bir hata yok.

Bobby nin annesi

April 25, 2006 5:05 AM

 

Bu arada ayrica ben 13 yildir Amerika da oturuyorum. Turkiye ye yilda bir -iki defa gelirim ziyarete. Belki de sizler surekli icinde yasadiginizdan farketmiyorsunuz ama ne yazik ki Istanbul ve Istanbul halki benim gozlemledigim kadariyla kucuk bir Amerika olma yolunda hizla ilerliyor. Ne dersin?

Bush un secilmesi konusuna gelince gene anti-Bush& Cheney olarak gecen secimde Kerry e oyumu vermis birisi olarak soyluyorum ne yazik ki dinci anti-abortion-kurtaj olayi cok buyuk rol oynadi secimlerde, ve secimi resmen gene kil payi kaybettik. Buna hala uzulurum. Guneyli asiri dinci halk oyunu Bush icin kullandi. Bir de republican larin hic bitmeyen demogoji agirlikli parti kampanyalari. Ne yazik ki Kerry cok daha zeki ve durust bir baskan olurdu ama olmadi, yazik. Ayni Gore/Lieberman da oldugu gibi, gene kaybettik.

9/11 cok kotu gercekten cok kotu idi, ama simdi bakiyorum da dunyanin bir cok kosesinde bu tur olaylar her gun oluyor. Ne yazik ki zengin ulkelerin zengin ve ayricalikli insanlarinin basina gelince bu kotu olaylar daha bir yanki uyandiriyor. Aci ama gercek. Insan hayati paraya endeksli sanki. Rwanda da katledilen bir insan ile, Afrika da acliktan olen bir bebek ile 9/11 de hayatini kaybeden bir bankaci arasinda ne fark var ki? Hatta ilk ikisi daha bile anlamsiz. Cunku ilk ikisi daha kolaylikla onlenebilir. Ama dunyanin gorusu farkli. Boyle dusunen bir ben degilim. Amerika da farkli cevrelerde bulunursan, boyle dusunen cok insan var ama bir cogu bir sey soyleyeme cesaret edemiyor cunku "touchy" bir konu. Bir de vatan haini diye damgalanmak var. Bu konu cok uzun, buraya sigmaz. Oyle bir okuyordum, benim kendi yorumumu duseyim dedim.

Bobby nin annesi

April 25, 2006 5:17 AM

 

Anlıyorum, demek ki antipropoganda malzemesi imiş... Halbuki ne kadar da ikna edici bir sunum hazırlamışlar.

Görüşlerinize katılıyorum. Maalesef ki dünyada bir kast sistemi var adeta. En attaki 2 sınıfa ne olursa olsun, kimsenin umurunda değil. ama sömürenlerin tırnağının ucu acısa dünyayı diğer insanlara zindan ederler.

kendinize iyi bakın.

April 25, 2006 8:09 AM

 

Hello there, I found your blog by means of Google while looking for a
related topic, your site got here up, it appears to be like good.

I've bookmarked it in my google bookmarks.
Hi there, just changed into alert to your weblog through Google, and located that it's
really informative. I'm gonna be careful for brussels. I'll appreciate in case you continue this
in future. A lot of other folks will be benefited from your writing.
Cheers!

My web-site; natural cellulite treatment

May 28, 2013 4:49 AM

 

quick cure for tennis elbow

Have a look at my web page ... what to do to prevent tennis elbow

June 02, 2013 1:00 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTAh 9/11 vah 9/11t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">