>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, March 15

Gel Ey Güneş:)

Yok bu güneş bizim sınıftaki güneş değil canım. Merak etme sen.

Ya güneş doğsun ya da çıkarın beni bu ofisteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnn.. Ayy. Çok bunaldım ben bugün, bilmem neden? Sabah dondum hava da pek soğuktu o da neden?

Belalı baldız ne demiş: "Mart kapıdan baktırır, kazla ördek yaktırır. " muahhhahaa...

Evet farkındasınız değil mi ben iyi değilim. Çünküm ben bir migrenli kişiyim ve şu anda başım ağrıyor aynı zamanda. ve sabahtan beri şu saçma sapan bilgisayar nesnesine bakmaktan gözümün önünde parlak nesneler oluştu. Peki onlar ne?

Daha eve gidip tavuk şinitzel yapacağım peki hayatın anlamı ne?

Ve de Avrupa Yakası pek bi komikmiş bu akşam, aman da ne güzel. Dün akşam suya ıslayıp da üstüne uyuduğum kestaneleri yapıp da yerim ben o zaman hihi. Bi de yürüyeceğim daha, öğrendim ki minimum nabız sınırım 138 imiş yağ yakmak için. Maksimum sınır ise 177 imiş benim için. Bu ikisi arasında belli tempolarla yürüyeceğim yani. Zaten sanırım 138 falan oluyordu benim nabzım koşu bandında genelde. Aman napim yürü yürü nereye kadar yahu. Yiyip içip yatıp şişmanlamayan bir organizma var mı bu dünyada? Var mı?

gel ey güneş, sensiz oldu günlerim zindan
bak ruhum kayboluyor, gidişi pinhan

Bu şiiri de ben yazdım.

0 Comments:

Post a Comment

Acaba neyle ilgili:

Create a Link

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTGel Ey Güneş:)t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">