>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, March 29

Algıda manyaklık...!

Karadeniz'deki bazı sigara bayilerinin merkezi arayarak, 'Sperm yazılı paket göndermeyin, burada alan yok' dediği ortaya çıktı

Ya bişey sormak istiyorum, acaba sadece üstünde bu yazı yazan paketler mi sperm öldürüyor? Daha da fazla bişe diyemicem, şok geçirip gelicem. Bir kaç gün yokum, bu ne yaaaaaaa.

Burdan Milli Eğitim Bakanı kişisine sesleniyorum: Lütfen okullara "Algı" dersi koyun. Çünkü, malesef algı sorunu yaşayanlarımız var.

1 Comments:

insanlarımız çok ilginç valla
eğitim şart...:)


berfin

March 29, 2006 9:46 AM

 

Post a Comment

Acaba neyle ilgili:

Create a Link

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTAlgıda manyaklık...!t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">