>

Aradığın aslında nedir ki?

Tuesday, January 31

kabuslar ve beyin saati

Her sabah kargalardan önce kalkarım ben. Çünkü iş eve çok uzaktır ve yetişebilmek için erken çıkmak gerekir evden. Bu kadarla kalsa, otobüste bayılmamak için kahvaltı da yapılmalıdır. Ve hatta bi çay bardağı çay da olsa hiç fena olmaz. Bunun için her sabah kargalardan evvel kalkılır. Akşamdan planlanan kıyafetler giyilir, saç taranıverir (nasıl olsa otobüste bozulacak). Sonra mutfak...

Haliyle, erken kalkmak için saatin alarmını kurmak icab eder. Ve benim saatimin alarmı 6:10 a kuruludur. Bir de beyin saati dediğim enstrümanım vardır ki onu da 6:00 ya kurar, uyanır ve 10 dk. kadar saatin çalmasını beklerim. Bu sabah da uyandım saatten evvel. Bekledim bekledim çalmadı, uzunca bekledikten sonra aklıma saate bakmak geldi. Bu nasıl hata, saat 4:23 idi ve ben neredeyse yarım saattir saatin çalmasını bekliyordum. Beyin saatim bozulmuştu, nasıl ayarlarım bilmiyorum.

Beyin derin uykudan çıktıktan sonra bir türlü aynı duruma dönemiyor. Malesef benim beynim tam anlamıyla tekrar uykuya dalamadığı için abuk subuk kabuslar gördüm yine. Uyanık olduğumu sanıyorum kabusumda.. Evimizde cin mi ne bişey var ve gitar çalıyor. Bir de salondan kadın sesi geliyor. Eşimi kaldırıyorum, o da duyuyor salondan gelen sesleri. Sonra yatağımdan kalkıyorum, okuya üfleye cinlerin üzerine yürüyorum. (Kahramanım ya) Güya pencereden kovacağım onu. Sonra pencereyi açıyorum kovalıyorum siyah cin gitarcıyı. (Sanırım ben deliyim, neyse) Sonra bi de arkasından "çıkmadıysan, hala evdeysen ses ver" diye bağırıyorum... bu esnada birden uyanıverdim ve evden bir ses geldi, kap kaçak sesine benziyordu. Ödüm patladı. Korktuuuum.

Ben bu tarz kabusları çok görürüm, konuşamaz, kaçamazsın. Karabasana benzer ama değil tam olarak. Nedeni de vücudun uyku durumunda olması, ancak beynin vücuttan daha uyanık olması imiş. Bu nedenle kendini uyanık sanıyorsun, odanı görüyorsun, halisünasyon misal karartılar bazen de insanlar görüyorsun, ancak vücudun uyur durumda olduğu için hiç bir yerini hareket ettiremiyorsun. Ne garip değil mi?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTkabuslar ve beyin saatit> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">