>

Aradığın aslında nedir ki?

Saturday, January 14

Bayram, o bayram

Bayramlar benim için çocukluğumdan beri çok önemlidir. Hiç bir zaman tatil deyip geçemediğim günlerdir bayramlar. Yurtdışındayken bunu özellikle hissetmiştim, o tatlı heyecanı duyamadığım zaman eksikliklerimi nasıl onaracağımı bilememiştim. Ufacıkken bayramlıklarımızı giyip büyüklerimizin elini öpme telaşımız hala içimde canlı duruyor.

Benzer telaşlarla bu bayram da geçti, herkese kutlu olsun. Umarım güzelliklerle geçmiştir. Biz ailemle birlikte geçirdik bu bayramı. Bol kebaplı, bol muhabbetli ve alerjili bir bayramdı. Adana havası bana hiç yaramıyor. İlla ki alerjim nüksediyor. Hele de -affınıza sığınıyorum- akan, tıkanmış bir burunla uçak yolculuğu yapmak ne demekmiş anlatamam. Uçak inişe geçtiğinde çok sıkıntı çektim. Hala sol kulağım tıkalı, bol bol ılık sıvı içerek kendimi iyileştirmeğe çalışıyorum. Kardeşlerimleve ailemle olmak çok güzeldi, aile bağlarımız hiç kopmasın.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTBayram, o bayramt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">