>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, December 28

Ofiste yılsonu partisi ve küçük süprizler

Öğle tatilinde akıbeti bilinmeyen ofis çekilişi için hediye almaya gittim, bu arada kız kardeşim için de çok güzel 2 kazak almayı başardım. Ve tabii ki buzdolabı süsü aldım kendime, camdan yapılmış Kayıp Balık Nemo... iyy çok sevimli, ve de salyangoz aldım. Aynılarından birer tane de anneme aldım.

Şu anda çok işim var ama acaip neşeli, gırgırım. Ofiste yılsonu partisi hazırlıkları sürüyor şu anda. Şirketimiz bir hizmet şirketinden yardım alıyor, ve işi verdikleri firma oldukça güzel şeyler çıkarmış. Gümüş renkli masa örtüleri ve kırmızı kurdelalarla süslü masalar, harika ordövr tabakları gördüm. Çook mutlu, musmutlu oldum. Dün akşam ofis arkadaşlarımın süslediği çam ağacı da güzel oldu. Gerçi ben sevmem pek çam ağacı muhabbetini ama baya güzel oldu. utlu etti bizi.

Demin de posta geldi, renklibir den. Denemek istediğim numuneler gelmiş. Bugün mutlu olacak çok şey var. Yaşasıııııııııın.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTOfiste yılsonu partisi ve küçük süprizlert> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">