>

Aradığın aslında nedir ki?

Monday, October 8

Bakımlı k.i.s.d.

Allahım ne kadar da romantik bir andı öyle, ellerim ellerinde, dilinde binbir güzel kelime ile beni benden alıyor, mutluluğuma ve güzelliğime güzellik katıyordu. Derken birden aydım ve farkına vardım nerede olduğumun. Evet, kuaförün koltuğundaydım ve maniküris Sezen ellerimle ilgileniyordu. Daha o lafı bile düzgün söyleyemezken vaniküm, manüvüy, maniküm,ney??? kendime biçilen bakımlı olmak zorunda kalan kadın rolünün hakkını vermeliydim. Ne eziyet!!!

Asla bakımlı olamadım ben, yani mühendislikten midir yoksa rol modelimin olmamasından mıdır bilemem :) Bakımlı olamadım derken 2 haftada bir düzenli kuaföre giden, her hafta illa ki fönünü çektiren, küpe takmadan çıkmayan, her daim makyajlı bir kızcağız olamadım ve de olamıyorum. Sıkılıyorum. Bazen angarya görüyorum. Paçoz değilim lütfen yanlış imgeler olumasın kafanızda, ama günün herhangi bir saatinde gördüğünüz resim makyajsız, çoğu zaman ojesiz, fönsüz -en iyi ihtimal köpük kullanmış- birisi. Annem de benim gibiydi ve korkarım ki kızım da benim gibi olacak.

Kıyafet konusunda sorun yok, şık ve özenli olmaya çalışıyoruz ister istemez. Ve hatta iyi makyaj yapmayı da biliyorum. Bilmediğimden de değil. Peki diğer mevzular, ı ıh!

Lakin kazın ayağı gün geçtikçe şekil değiştiriyor ve benim bildiğim formdan git gide uzaklaşıyordu. Eşimin işindeki konumu yükseldikçe sürekli onunla birlikte efendime söyleyim süs bebek olaraktan gezmem gerekiyordu. Bu da demek oluyordu ki eller bakımlı olacak, makyaj yapılacak, fönler çekilecek, kaşlar biçimli olacak. Ya hepsi süper de ben manikür olayını hiç sevmiyorum. Yine de ister istemez Sezen’e emanet ettik elleri. İyi ki dipten gitme demişim, fazla abartmadı sağolsun.

Kaş konusunda Mecidiyeköy Flowers güzellik merkezinden Çiçek Özçelik’i tek geçerim. Her ne kadar fiyat tuzlu olsa da çok başarılı kaş şekillendiriyor. Ah ah kepaze ettin beni hayat, ben bu geyikleri çevirecek kadın mıydım? :)

Bir sonraki yazımda zerafet ve sofra kuralları :D

Labels: , , , ,

5 Comments:

hay allahım ya şeker insan sen gel bana el peelingi yapayım sana yağlı kokulu bacım :)

October 09, 2007 12:38 AM

 

Ben severim manikur pedikur yaptirmayi. Evet, sIkIcI oluyor ama sonucu seviyorum. :-))))

October 09, 2007 2:04 AM

 

Ben senelerce her hafta manikür yaptırdım. Öyle çok çok bakımlı olduğumdan değil ama ellerim yapı itibarı ile manikürsüzken harç karan duvar ustasının ellerinden bir gömlek daha üstte (o da ancak) olduğundan. Ancak buralara taşındım taşınalı istediğim gibi bir manikürcü bulamıyorum. Diyeceğim o ki, bu manikürcü Sezen bizim buralarda mı?

October 09, 2007 1:42 PM

 

Edacım kirli değilim sadece manikürsüzdüm:) parfüm kültürümüz var Allaha şükür:)Peeling de fena olmaz hani:)

Esracım galiba ben de senin yolunda ilerliyorum:)

Nihancım, Sezen Süzer Plazadaki Bahçecik kuaförde çalışıyor. Pek bizim orda sayılmaz yani. Ama Tekfen Kule'nin kuaförünü önerebilirim sana. Kule girişte hemen sağdaki asansörlerden -3e ineceksin. Orada.

October 09, 2007 4:24 PM

 

tam kızlara göre gerzekçe muhabbetler.sizlere eğitim de sökmüyo

October 12, 2007 2:07 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTBakımlı k.i.s.d.t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">