>

Aradığın aslında nedir ki?

Friday, September 7

Halı nasıl silinir?


Bu gece üstüm açık kaldı her halde, abuk subuk rüyalar gördüm. Bir adamı kurşun kalem batırmak suretiyle öldürdüm falan. Çok kanlı bir rüyaydı:)


Evimizde çalışmalar bitti, dün akşam son perde ütüleme seansını gerçekleştirdim. Perde ütülemek enteresan bir iş. Takmak daha bi ilginç.


Banyoya bu cicilerden aldım. Bunlardan çöp kovası, tuvalet fırçası, sabunluk, pamuk kutusu ve diş farçalığını bulabildim şimdilik. Bir de klozet kapağı aldım. Klozet kapağı örtü olandan değil bildiğimiz kapak. İlk defa evime bu kadar özeniyorum. Eksik kalan ve almayı düşündüklerim: Banyo halısı (yine bu serinin banyo halısı var), diş macunu kabı ve pompalı sabunluk. Pompalı sabunluğu sadece misafirler için alacağım aslında. Bizim ailecek ellerimize yaramıyor sıvı sabun.
Bir de sizlere bir konu danışmak istiyorum: "Halı nasıl silinir?" Haftasonu halı sileceğim. Halılarım yün olduğu için yıkanmaması gerekiyormuş da.

Labels: , , ,

10 Comments:

Önce bir soru : Bu ciciler nereden alındı?

Kıskandım, bakmam lazım :))

Şimdi soruna cevap : Halı canın çıka çıka, "Ya halı kullanmasak olmaz mı? Toptan verelim bunları, laminat kaplatalım yerleri , olsun bitsin.." diye diye silinir :))

September 07, 2007 12:09 PM

 

Cevap: Cicileri şu mağazalarda gördüm: Tepe Home, Koçtaş, Praktiker

Bunların hepsinde fiyatlar değişik. Ben de biraz araştırma yaptım ve Huzur Mağazasında da satıldığını öğrendim. Çöp kovası (bu diğer mağazalarındakinin yaklaşık yarı fiyatıydı), tuvalet fırçası (yaklaşık 10 YTL fark), pamuk kutusu (5 YTL fark), diş fırçalığı (5 YTL fark) Huzur'dan aldım. Üstelik çok da şık bir porselen fırın kabı promosyonu da benim oldu ehehhee.

Klozet kapağı ile el sabunluğunu Tepe Home'dan aldım. Bunlar da Tepe Home'da daha uygundu.

Halıyı da Huzurdan alacağım, ellerinde kalmamış. 15 YTL daha ucuz satıyorlar.

Hani fark 1-2 lira olsa değmez ama 10-30 YTL olunca mecburen bi kısmı ordan bi kısmı burdan:)

Halı yorumun beni derin düşüncelere sevk etti. Depresyondayım:)

September 07, 2007 1:10 PM

 

yun halılarını sade su ile sil. yeterli olacaktır. illa sabunlu olsun dersen de cevabı ben bilmiyorum! Kolay gelsin..

September 07, 2007 3:17 PM

 

Teşekkürler.. Cidden çok tatlılar.. Fırsatım olursa hemen bakayım :))

Halı konusunda da çok ciddiyim, tahmşn edemeyeceğin kadar çoookk.. Sen bu meseleyi bir de bebişin olduktan sonra ele al bakalım !!

September 08, 2007 10:51 AM

 

Aldıklarına bayıldım çok güzeller.Çok renkli oldukları için insanın içi aiçılıyor valla.Hepsini iyi günlerde kullan:)

September 08, 2007 6:30 PM

 

blogunuzu yeni geziyorum sorunuz çok saçma geldi bana al eline bi bez bi hacı şakir sabun sil.bu da sorumu.sorana kadar otur sil halıyı çoktan işin bitmişti

September 10, 2007 12:24 PM

 

:) Sorum neden saçma geldi ki, herşeyin bir yöntemi vardır. Ben de tecrübe sahibi arkadaşlardan bilgi almak istedim. Çalıştığım için vaktim çok kısıtlı, en kolay nasıl hallederimin derdindeyim ben.

September 10, 2007 1:11 PM

 

Canım en güzeli ver kuru temizleye yada birinden Rainbow ödünç al :)

September 10, 2007 3:25 PM

 

Ya evet nedense Rainbow hiç gelmemişti aklıma. Bu taşınma sürecinde düşünme yeteneğim azaldı galiba. Çok sağol.

September 10, 2007 3:44 PM

 

kolay gelsin..

September 12, 2007 2:28 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTHalı nasıl silinir?t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">