>

Aradığın aslında nedir ki?

Tuesday, August 14

Yeni gün

Siyasetten vs uzak durulan bir sayfa burası, biliyorsunuz. O yüzden içimden geçenleri italikleyemiyorum bile. Neyse... italik italik italik, anladınız siz onu :)

Gece oldu, sabah oldu, iyi ki uykusuzluk sorunum yok. Bununla birlikte durgunum epeyce, yazacaklarım birikti klavyede. Yazmaya cesaretim yok.

Çok kötü, çok katkı maddeli ve de çok lezzetli bir adet Eti Brownie yedim demin, yalanıyorum:)

Bi de Kaz Dağları hakkında sorulan bir kaç soruyu cevaplamak istiyorum:

1- Yapmadan dönmeyin:
1.1 Kaz Dağı Milli parkında gezmeden
1.2 Assos'a gitmeden
1.3 Zeytinyağı almadan
1.4 Yeşilyurt (Çetmi) ve Adatepe köylerini görmeden
dönmeyin.

2-Nerede yemeli?
2.1 Yeşilyurt (Çetmi) Köyü'ndeki Yazgara
2.2 Zeytinli (Güre civarında) Köyündeki Saklıbahçe
2.3 Manici Kasrı

3- Nerede denize girmeli? (Soğuk denizi sevmeyenler hiçbir yerde)
3.1 Kadırga koyu - deniz derin ve soğuk ama temiz ve güzel
3.2 Altınoluk çok kalabalık, Küçükkuyu ve Küçükkuyu-Assos yolu üzerindeki plajlar güzel

4-Nerede kalınır?
4.1 Paraya kıyarsanız Yeşilyurt Köyü'ndeki Çetmi Han mükemmel bir yer
4.2 Adatepe, Yeşilyurt köylerindeki diğer butik oteller
4.3 Ekonomik olsun derseniz Motel pansiyonlara aşağıdaki linklerden ulaşıp apart daire veya motelde konaklayabilirsiniz.
4.3.1 www.altinoluk.gen.tr
4.3.2 www.kucukkuyu.gen.tr
4.3.3 http://www.assos.org/gezi/gezi.konaklama.htm

2 Comments:

Daha oncelerden hatirlar gibiyim bu nicki...k.i.s.d..hmm

Kisin insanlari sogukta donduran?
Karmasik iliskilerin sevimli duayeni?
Kasik ile sogan dograyan?

August 15, 2007 9:34 AM

 

Karmasik ilikilerin sevimli duayeni... evet bunu sevdim:)Yeni bir açılım getirmiş oldun adıma:)

sabah sabah yüzümü güldürdün walla:)

August 15, 2007 9:48 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTYeni günt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">