>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, August 22

Acele

Koşuyoruz bir yerlere hep acele
Taşınmalar hep acele, zevkler acele
Aceleye getirilen aşklar, iki arada bi derede
Yoruldukça daha bi acele, acele...

Tadilatın tam gaz devam ettiği bir yeni ev...
"Taşınacağım nasıl olsa" umarsızlığıyla 3 haftadır temizlenmeyen ve dahi toplanmayan bir eski ev...
Yarım koliler, dolu koliler...
Her şey her yerde...
Ne çok kitabımız varmış, 3 köyü gönendirir...
Ustalar... Ahmet Usta, Yusuf Usta, boya-macun-sıva...
Koçtaş'a laf saydırmalar...
IKEA'nın haftasonu kalabalığında gerçekten ihtiyacı olan bişeyleri almaya çalışan kişilerin, sırf gezme amacıyla gelmiş olan kişiler tarafından yıpratılması süreci...
Bir yandan yeni evin balkonunda ceviz ağacına nazır yapılacak kahvaltıların hayali...
Yeni evin hayali... yeniliklerin...
Günlerin özeti bu işte. Pazartesi günü eşya nakliye işlemini gerçekleştirmeyi umuyoruz, kuvvetle istiyoruz.

Mutfak dolabını hazır olarak Koçtaş'tan almıştık, o kadar prosedürel birşeyler çıkardılar ki önümüze, cayma hakkımızı kullanıp iade ettik. Eski mutfak dolaplarını biz kırdıracağız, yetmedi sıvasını da yapacağız, yetmedi tesisat borularını ayarlayacağız, yetmedi seramiğini de yaptıracağız ve efendiler gelip kuracaklar dolabı. O kadar uğraştıktan sonra ben kendim keser, kendim monte ederim gülüm, sağol dedim.

Bi de Koçtaş bazı ürünleri ciddi manada uygun fiyata satarken, diğer başka ürünlerde çaktırmadan acı kazıklıyor. Çok dikkatli alışveriş yapmak lazım. Mümkünse bir mal için 3-4 farklı yerden fiyat alın ve ondan sonra kararınızı verin. 50YTLlik malzemeye 100 YTL vermeyin. Para kolay kazanılmıyor çünküm.

Ayrıca Koçtaş'ta reyon görevlileri çok ilgisiz, döver gibi yardımcı oluyorlar. Sağolun be!!! Bişiy sorunca önce dudak büküp böyle havalara girip o öyle değil böyle falan diye cevap veriyolar. Çok komik, bilsem herhalde size sormazdım diyemiyorsunuz tabii. Ama bi dahaki sefere diycem:) Bir sürü işsiz insan varken oradaki bazı çalışanlar maaşlarını hak etmek için ne yapıyorlar anlamak güç doğrusu.

2 Comments:

Çok haklısın canım çok ya şunu da anlamıyorum ben ekonomik durumları az olan insanlar inadına 4 5 çocuk neden yapar burası da cabası tabii !

August 22, 2007 2:37 PM

 

:)

Ben hala Koçtaş'a kızgınım :)

August 22, 2007 3:17 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTAcelet> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">