>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, June 27

İndirim sezonu mu, amanın!


İndirimler başlamış, ben de sezonda beğendiğim modelleri indirim döneminde alanlardanım.


Beğendiğim markalar arasında sıralama yaparsam:

1-Network -her zaman güzel her zaman pahalı

2-İpekyol -bu sezonunu beğenmedim-

3-Herry -kesimleri çok güzel, bu sezon renkli bir etek beğendim

4-Park Bravo -bu sezonunu beğenmedim-

5-Koton -bu sezon ekstra güzel çalışmışlar, almak istediğim onlarca şey var.


Öğle arasında Koton'a uğradım, herşey %50 inmiş, benim beğendiklerim ya hiç inmemiş ya da 5-10 YTL inmiş, hayret bişiy.


Alacağın olsun Koton.

7 Comments:

Bak... bu kadar şikayet etmeyin bence.ya bizim gibi küçük yerlerde oturanlar ne yapsınlar? şuna bakarmısınız kaç tane seçeneğiniz var.İndirimlerden haberdar ettiğiniz içinde sağ olasınız.Bizde bir tanıdık bulup aldırmaya falan çalışırız artık:)))Bu arada müziklerinizi çok beğeniyorum çok seçicisiniz çokk.ama yenilerini ilave edin talep ediyorum. teşekkürler Sanem.

June 29, 2007 10:17 AM

 

Sanem teşekkür ederim,

Üslubun harika, bayıldım. Gözümü açtığın için teşekkür ederim, hayalkırıklığı nedeniyle böyle oldum galiba. Bi bluz beğenmiştim 80 YTL (bence çok pahalı) indirimde alırım dedim, bi baktım hiç indirmemişler. Hem de hiç. Ona çok üzüldüm :( Bununla birlikte, haklısın İstanbul bir nimet. Yolun düşerse turist rehberliği yapabilirim.

İyi günler.

June 29, 2007 1:28 PM

 

Olurmu canım ben teşekkür ederim.indirimlerden haber verdiğin için. Ayrıca şu teknolojinin internetin gözünü yiyim bennn.neden mi? ist.da bana eşlik edecek biri buldum.:)sakın kaçma gelirsem söz seni bulurum.
Ben öğrencilik hayatımı İst.da geçirdim ondanmıdır neden bilmiyorum ama orayı müthiş seviyorum.bu teklifin kayıtlarıma alınmıştır bilinee.
Haa ben gözünü falan açmadım senin.zaten açık baksana bir buluza o para verilirmi helal kız sana.takibe devam canım.
seçtiğin konularda harika.Sanem

June 29, 2007 1:57 PM

 

Tabii ki, bu arada müziklere yeni parçalar ekledim. Az-öz.

June 29, 2007 3:15 PM

 

İadeyi ziyarete geldim. Sitede gezinirken güzel ürünlerde dikkatimi çekti.Bende 30 mayısda yazmıştım bunu http://www.edasuner.com/studio-nommo-marka-duvar-kagitlari/
zevklerimiz benizyor dostum

July 02, 2007 10:13 AM

 

Koton bana da yapıyor nedense hep aynı şeyi. Ama haklısın. Bu sezon çok başarılı çalışmışlar:))

July 02, 2007 4:05 PM

 

Eda, teşekkür ederim. Zevklerimiz benziyor haklısın, ben de senin siteni nommo hakkında detaylı bilgi ararken bulmuştum.

Püstüklü mama, Koton'u protesto edelim diyorum ne dersin :) ?

July 03, 2007 8:27 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTİndirim sezonu mu, amanın!t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">