>

Aradığın aslında nedir ki?

Tuesday, June 19

Gel Ey Seher

1968 senesine ait bir Polad Bülbüloğlu bestesi...

Fatih Erkoç dinlerken düştü aklıma. 1999 un ilk günleri, çok ağır bir hastalıktan iyileşiyorum, odamda sadece radyo var dünyayla iletişimimi sağlayan. Bir akşam denk gelmiştim bu şarkıya. Giriş bölümü gerçekten çok etkileyiciydi. Sonrasında bir daha dinlemek nasip olmamıştı o odada.

Derken, içinde 4 farklı seslendirmenin yer aldığı bir CD olarak satışa sunulmuştu. Sene yine 1999, artık sonbahar gelmiş, belki de kasım. Ben yağmurlu bir İzmir akşamında arkadaşımdan ödünç alıyor ve dinliyorum. A yüzünde Polad Bey'in tek başına seslendirdiği ve Fatih Erkoç tarafından seslendirilen 2 adet Gel Ey Seher var. B yüzünde de Şebnem Ferah ile Polad Bülbüloğlu'nun düeti veşarkının ilk versiyonu olmak üzere yine 2 düzenleme var. O CD'yi arıyorum şimdi,

Müzik marketlerde yok.

Anılarla birlikte o da yok olmuş.

Fatih Erkoç son albümüne almış Gel Ey Seher'i, çok güzel söylüyor. Yine de ben Polad Bübüloğlu'nun tek başına söylediği versiyonu bir başka seviyorum.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTGel Ey Sehert> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">