>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, June 13

Farkındalık adına bir adım

Fedex- uluslar arası kargo firması


Ben şahsım adına yurtdışı kargolarında hep Fedex'i tercih ettim (bu bir reklam değildir) ve tavsiye de ettim. Gerek kargonuzun yerinin takibi açısından gerekse hızlı bir şekilde güvenli hizmet vermesi açısından takdir de ederim Fedex'i.


Bir yandan bu firmaya anlamadığım bir şekilde bir aşinalığım vardı. Belli ki turuncu-koyu mavi logosunda yer alan renk enerji dengesi, yani bu renklerin vurguladığı uyum, hız, titizlik ve ciddiyet üzerimde olumlu bir etki oluşturmuş ve logo amacını bulmuştu. Bununla birlikte bu logonun marifetleri renklerinden ibaret değil, ilk bakışta algılanamayan bir ok var bu logoda.


Ne dersiniz bilinç altına müdahale mi yoksa reklamcılık tekniği mi?


0 Comments:

Post a Comment

Acaba neyle ilgili:

Create a Link

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTFarkındalık adına bir adımt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">