>

Aradığın aslında nedir ki?

Monday, June 18

Cefalar

Fatih Erkoç'un sesini, yorumunu çok beğenirim. Sandığımda kadim zamanlardan bu yana sakladığım deli kızın çeyizinden bir buke sanki.

Son albümü çok güzel, en sevdiğim şarkılarını dahil etmiş, yeni düzenlemeleri aslına uygun yapmışlar. Sürekli dinliyorum.

En çok da Cefalar hoşuma gidiyor, sözlerindeki mana itibariyle...

Güvenirdim duygularin dostluk kokan dokunuslarina
İnanirdim benim olan kalbin beni aldatmayacagina
Ama simdi çekiyorum yanlislarin cefalarini...

Sağ taraftaki küçük radyoma da ekledim, dilerseniz siz de dinleyebilirsiniz.

0 Comments:

Post a Comment

Acaba neyle ilgili:

Create a Link

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTCefalart> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">