>

Aradığın aslında nedir ki?

Monday, May 14

Cvet Z Juga

Eurovision en tuhaf yarışmadır değil mi? Politik desen , aslında tam politik değil, eğlencelik kimi aman. Herkes komşularından oy alır biz gurbetçilerden falan.

Geçen seneki performansları ile birinci olduklarını düşündüğüm Finlandiya'nın şarkısını tekrar dinleyince hiç de fena olmadığını anlayıverdim. Cumartesi akşamı seyirlik-eğlencelik bişiy olarak Eurovision yarışmasını listeye ekledim.

Hatta eşimle liste yaptık, puan verdik kendimize göre. Benim en yüksek oyum Slovenia'ya gitmişti. Çok beğendim şarkılarını. Senfonik bir parça, dinlemek isteyenler için klibinin linki : http://www.eurovision.tv/addons/mediaplayer/video/slo.html (Lakin kilibi çok ayıpçı, hiç beğenmedim, ben olsam bu parçaya çölde yağız bir atın üstünde bir delikanlı koyardım, nesse)

Birinciydi sonuncuydu derken Türkiye'nin parçasının da hiç fena olmadığını görmüş olduk. Ülkemle gurur duyuyorum.

2 Comments:

seLam, yorumunu aLinca hemen zipLiim dedim buraya. ;)
Bahsettigin kadinin sesi baya gucLuydu. Bence bu sene birden fazLa parca iyiydi, ah Bulgaristan ahh.. birinCi oLamadin ya, ne diyim.. :)

~Serra

May 17, 2007 9:58 PM

 

benimle aynı fikri paylasana birileri ile karsılastım sonunda:D. ben de sıralamamı slo, bul ve mac olarak yapmıstım. yazık oldu... neyseki ruslara ve ukraynalılara gitmedi..

May 18, 2007 1:10 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTCvet Z Jugat> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">