>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, February 28

Sen beni güldürdün...

Milliyet'in Vezüv yanardağı ile ilgili haberine aşağıdaki yorumu yazan arkadaş, sağolasın beni çok güldürdün. Coğrafya derslerinde edindiğin bilgilerin ışığıyla bizleri de aydınlattığın için çok teşekkür ederiz. Yorumunu noktasına virgülüne dokunmadan buraya yazacak kadar değerli buldum... ohihohiiiii

"Çok ilginç..Yüksek tepelerin oluşması da bu tür volkanık patlamalardan olsa gerek. Karadeniz bölgesindeki yüksek dağlarda bir gün uyanacaktır. Allah sonumuzu hayırlı etsin..."

4 Comments:

Bu arkadasin da Karadeniz taraflarindan oldugunu varsayabilir miyiz? :)

March 01, 2007 4:18 PM

 

hayran kaldım ben bu arkadaşa! gerçekten karadenizli olsa gerek :))

March 05, 2007 4:22 PM

 

uyuyan daglari uyandirmayalim :)))

March 05, 2007 7:07 PM

 

Okudukça kayıtsızlığım artar diye düşünüyordum ama bu yorumu her okuyuşumda gülüyorum yahu:)

Pratik anne, bembi ve banucum katkılarınız için teşekkürler.

March 08, 2007 10:55 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTSen beni güldürdün...t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">