>

Aradığın aslında nedir ki?

Friday, February 2

İtinayla iş aranır:)

Alacağınız olsun dediğim şirketimden ayrılmaya karar verdim. Ekim sonunda bana gelen fıstık gibi iş teklifini reddetmeme ve hatta istifamı geri almama neden olan, bunun için dünya kadar söz verip hiçbirini tutmayan sevgili:) yöneticilerimi ve bu şirketi terkediyorum.

Tabi iş bulmadan gideceğimi sanıyorlarsa yanılırlar, ben el altından iş arıyan kişiyim, hadi beni bulun.

Hayal kırıklıklarına alışmam lazım değil mi? Keşke söz vermeselerdi, hiç olmazsa tutmadıkları için üzülmezdim.

Boğaziçi mezunu "sistem analist" iş arıyor efenim, ilgilenenlere CVmi yollayacağım. Yorum bırakmanız yeter:)

5 Comments:

is icin elimden birsey gelmez ama bol sans dilerim:)

February 03, 2007 9:07 PM

 

umarim servisi olan, maasi iyi, ortami iyi, yalan soylemeyen yetkililere sahip bir is bulursun...
yasemin

February 04, 2007 2:12 PM

 

Morkoyuncum, teşekkür ederim.

Yasemincim ben sana yazıcam.

February 05, 2007 10:19 AM

 

şu an işsiz güçsüz hastanede oradan oraya koşturan bir stajyer doktor olarak size inş güzel bir iş bulursunuz temennilerinden başka diyecek birşeyim yokk:(

February 06, 2007 1:27 PM

 

Teşekkür ederim menopoz,
Hakettiklerine kavuşman dileğiyle

February 08, 2007 1:49 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTİtinayla iş aranır:)t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">