>

Aradığın aslında nedir ki?

Thursday, January 11

Sıkıldım sıkıldım, uçmak istiyorum

Mor giymedim hayır, aa olamaz siyah giymişim bugün. Siyah mı beni boğdu acaba, ben neden sıkılıyorum akşam olmadan. Bugün canım hiç bir iş yapmak istemiyor, enerjisizim.
Ama müteşekkir olduğum anlar da oldu.

Sabah otobüste bayılmamak için yere oturduğumda bana yer veren adama müteşekkirim mesela. Ya da Pizza Hut'da ince hamurlu pizza istediğimizi söylediğimizde "Hay hay" diyen amcaya da müteşekkirim. Ama, mesela ince hamurlu pizza çıkınca bize bırakmamacasına başına üşüşen insan bozmalarına fena halde gıcık kapmış da olabilirim.

Saçlarımın uçları böle bişiler oldu, incecik oldular. Neden olur ki bu? Kestirmem lazım sanırım ama kuaförler çokkk pahalıı. 50 YTLye çak kesiyorlar, ya paramla rezil olursam :(

Dün mor giymiştim ama keyfim yerindeydi, bugün ise siyah giydim. Sİyahtan mıdır nedir ruhum sıkılıyor. Kaçmak istiyorum. Bazı günler ofisin ortasına oturup bağıra bağıra ağlamak isterim ama bugün o günlerden değil. Yo, aslında ben işini seven bir insanım. Kesinlikle!! Sıkılıyorum ama, anlayın beni. Ve çikolata yemek kesinlikle çözüm değil.

Aslında uyumak istediğim doğru, şuracıkta, şu açık renkte çalışma masasının üstünde, şalımı da yuvarlayıp yastık yaparak şekerlemelerin en tatlısına bulanmak, mümkünse pişmaniye gibi bişiy olmak istiyorum. Akşam koşmadan, sakin sakin eve gidebilmeyi hayal ediyorum. Gittiğim yolun 28 km değil sadece 6 metro durağı olmasını hayal ediyorum. Koşmak istemiyorum, yürümek istiyorum.

Çalan şu telefonu açmak istemiyorum, çalmaa , çalmaa. Çalıyor, açıyorum. Ohh neyseki iyi haber. Aferin diyor, başardın, eline sağlık. İçim huzur doluyor, kalkıyor gidiyorum.

1 Comments:

1. Sen neden hep boyle bayilacak gibi oluyorsun? Kahvalti edip cikar misin lutfen...
2. Saclarimin zayiflamasina ve uclarinin da incelmesine karsi kuafor bana soyle bir tavsiyede bulundu: Bir yemek kasigi bal ve bir yemek kasigi zeytinyagini kasede iyice iclenene kadar karistir, boza gibi bir kivam aliyor. Onu sacina sur yarim saat (veya 1 saat duruma gore) bekle..bu islemi haftada bir 2.5 ay sureyle yaparsan farki hissedeceksin dedi..ben 4 kez yaptim, farketti...
3. Su kesim fiyatina da oha diyorum yanee...(bu arada ciragan sarayina giris 250ytl imis kisi basi, yani 500 ytl..buna kuafor ve kiyafeti de ekle...gormemis otesi bu bence, nato zirvesi orada olmustu,)
4. Yapmayi planladigin ve yapamadigin isler var mi...onlar da bu halet icine sokar insani...
benim de canim asure istedi bugun...ne alaka ki?
yasemin

January 13, 2007 4:44 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTSıkıldım sıkıldım, uçmak istiyorumt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">