>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, January 24

Geç gelen haftasonu yazısı

Haftasonuna cumadan başlayacağım. Cuma akşamı bir yemeğe katılacaktık ama ben fön çektirmeğe üşendim. (Aslında para vermek istemedim) Saçlarımı köpükleyip gittim açıkçası. İyiki de öyle yapmışım dedim sonra kendi kendime, zira fön çektirmeğe deymeyecek bir yemekti. Yemekten sonra eşimin bir arkadaşını evine bıraktık, yağmur yağıyordu, sokaklar boştu. Cumartesi sabah 10:30 da baş ağrısıyla uyandım. Eşim işe gitmişti. (evet bu aralar haftasonları öğleye kadar çalışıyor malesef) Hızlıca bişeyler atıştırıp bir ağrı kesici aldım. Sonra da kendime ufak bi kahvaltı hazırladım. Hava çok güzeldi, odanın penceresini açıp fonda güzel bir müzikle TV seyrederek kahvaltı yaptım. Kahvaltıdan sonra başımın ağrısı dinmişti ve boş durmamak adına evi toplamaya başladım. Ev toplandı, çamaşırlar yıkandı, bulaşıklar yıkandı, mutfak düzeltildi, yatak odası ve oturma odası süpürüldü. Sonra güneş gitti, eşim geldi. Gelir gelmez uyudu. Ben de güne gittim, inanamıyorum ya ben güne gidiyorum biliyo musunuz? Aslında normal günlere pek benzemiyor. Sitenin lokantasında buluşup öğle yemeği yiyor ve sohbet ediyoruz. Bu aktiviteyi de aslında birbirimizi pek göremediğimiz için düzenledik. Klasik ev günlerine konsept olarak uymadığından olsa gerek henüz beni sıkmadı. Sembolik bir para da toplanıyor ve bu hafta talihli kişi bendim. Miktar sembolik de olsa zamanlama iyiydi. Çünkü eşimle IKEA'ya gitmeyi planlamıştık.

IKEA'ya değinmek gerekirse, mağaza açıldığında biz ev kuruyorduk ve herkes gidip bakılması önerisinde bulunmuştu. Biz de aydınlatma ve koltuk için bakmıştık ama hiç bir malı beğenmemiştik. Tasarımlar hoş olmakla birlikte malzemenin kalitesi düşüktü.

Yazının devamı aşağıdaki posttadır...

1 Comments:

gule gule kullanin aldiklarinizi...inanamiyorum gune gidiyorum deme...:)insan talihli olunca da daha cok hosuna gider dimi:)) umarim bizim burada baslamaz...cumartesi kahvaltin cok hosuma gitti...
yasemin

January 24, 2007 9:46 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTGeç gelen haftasonu yazısıt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">