>

Aradığın aslında nedir ki?

Tuesday, January 9

Dekorasyon içerikli bir yazı

Yazın taşınma ihtimalimiz ortaya çıktığından bu yana yeni dekorasyon fikirleri geçit-resmi düzenliyor zihnimde.

Açıkçası öğrencilik hayatı (lise1 den itibaren) sürekli taşınarak geçen bir insanın bir kaç sene boyunca aynı duvarlar, aynı salon yerleşimi ve aynı renkler kısıtında yaşaması biraz sıkıcı bir deneyim. Salonun şekil ve boyut itibariyle eşyaların farklı yerleştirilmesine imkan vermemesi de bunaltıcı. Her ne kadar muhtemel varış noktamızın salonu daha biçimsiz ve küçük de olsa... Yenilik güzeldir! O yüzden taşınmak hoşuma gider diye düşünüyorum.

Yenilik fikri beraberinde dekorasyon sitelerini, dergileri, renkleri de getirdi. Duvar rengini kesinlikle değiştirmek istiyorum ve aklımda bir renk var, ama uymayacak gibi hissediyorum. Keşke içmimar bir dostum olsaydı, ona sorardım. Kese kağıdı rengi hakkında düşüncelerinizi bilmek isterim, lütfen paylaşın.

Ayrıca, HomeART dergisinde aşağıdaki oturma odasına tesadüf ettim. Renkler beni çok etkiledi, paylaşmak istedim. Yok, salonum böyle olmayacak. Bu sadece renk uyumuna ve dinlinliğine hayran olduğum bir kare.



Homeart dergisinin eski sayılarına http://www.hepoku.com/ adresinden ulaşabilirsiniz. Siteye üye olmanız ve dergiye 1 Aylık ücretsiz abone olmanız arşive ulaşabilmek için yeterli.

5 Comments:

bu derginin eski sayilarina nereden ulasabilecegimizi gosterdigin icin cok tesekkurler...
umarim gelecekteki salonun buyuk olur:)
yasemin

January 09, 2007 4:18 PM

 

ayrica kese kagidi rengi fikri de hic fena degil...benim salon takimima uyar mesela:)

January 09, 2007 4:54 PM

 

Tatlım ya evde misin, seni hemen aramak istiyorum. Benim gmailime ev telini yollar mısın?
Ayrıca koltuk takımın ne renk ki? Bugün biraz araştırdım, kese kağıdı biraz koyu bir renk olduğu için dar mekanları daha ufak gösteriyormuş ve krem-bej renklerle bir arada kullanılırsa renksizlik meydana geliyormuş. Bana maviye boyat duvarlarını dediler.

January 09, 2007 5:15 PM

 

mavi cok guzel hatta en guzel renk...ama duvarda degil...bence sadece duvarda degil...ama tonuna gore de degisir mi bilmiyorum...bunu sana soyelyenin de bir bildigi vardir..ben boyle diyorum ya maviye boyatirmisim..:)

January 13, 2007 4:47 PM

 

dekorasyon boya badana da renk seçimi gibi konularda çok yararlı fikirler edindiğime inanıyorum. daha farklı yazıları www.boyaparke.com danda ulaşabilirsiniz. tavsiye ederim. sağlıcakla.

April 19, 2008 6:11 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTDekorasyon içerikli bir yazıt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">