>

Aradığın aslında nedir ki?

Tuesday, November 21

Olamaz!!!Bavulum soyulmuş.

Demiştim, inanamamıştım. Özenle seçtiğim parfümlerim yoktu, ne üzücü. Ve sadece onlar değil emanet olarak getirdiğimiz ufak tefek şeyler de çalınmıştı. İncilerim de yoktu ayrıca... Aaa ben o kremi buraya koymamış mıydım? Allah Allah!! Hayır kesinlike başka yere koymuş olmalıydım, bavullarım soyulmuş olamazdı.

Oysa ki gerçekten soyulmuştuk. Bagajların 1 gün gecikeceği söylenmişti. New York aktarmasına yetişememişler. İyi tamam demiştik biz. THY görevlisi eşyaları eve getireceklerini söylemişti. Bagajlar eve geldiğinde ise durum buydu işte. Eksik... Gerçi sonrasında zararımız maddi olarak kısmen karşılandı. Ama o parfümleri seçerken, alırken yaşadığım sevinci geri getirmiyor tabii. Ya da özene bezene hediye aldığım kremleri artık söz verdiğim kişiye veremiyorsam ve utanıyorsam bunun için... aşkolsun THY diyebilir miyim?

Ne acı değil mi, ülkenin hava yolları firmasına iç çamaşırınızı- kokunuzu vs. emanet bırakamıyorsunuz. Bu olay aklıma nereden geldi derseniz -zira bilen bilir 2005 mart ayında yaşandı- yine gazeteden okuduğum birşeylerden... Haberi aynen Milliyet gazetesinden kopyalıyor ve linkini de veriyorum.

4 Comments:

Gerçekten çok kötü bir durum, özellikle özel eşyalar ve manevi değeri olan şeylerin çalınması insanı deli eder valla.Zor bir durum ve bence maddi karşılığı da olamaz gibi...

November 21, 2006 12:05 PM

 

Ya zaten özel alanına tecavüz edilmiş oluyor. Ve ne bilim özene bezene seçtiğin ve ucuza aldığına sevindiğin şeylerin bölece uçup gitmesi baya bi hayal kırıklığı yaşatıyor.

November 21, 2006 1:50 PM

 

Çok üzüldüm çünkü sen çok çok iyi anlıyorum...ben de buna benzer bir olayı 2 yıl önce NEW YORK a gittiğimde yaşadım:(((ve tam 3 gün boyunca giyecek hiç birşeyim olmadan sadece üzerimdekiler ve 1:78 boyunda olan arkadaşımın kıyafetleriyle günü kurtarmaya çalıştım:)))"ben 1:60 ve XS o ise M" hediyelerle ve ıvırzıvırla dolu bavul aktarılmıştı ama kıyafetlerimin olduğu bavul???
Geçmiş olsun:(

November 22, 2006 4:53 PM

 

Insanlari bu konuda bilinclendirmek gerekiyor diyecegim ama bilinclenseler ne olacak? Ama yolculuk yapan cogu insanin boyle seylerden haberi yok, ya da "bir sey olmaz yaw" mantigiyla hareket ederek cok tedbirsiz yerlestiriyorlar bavullarini...calanlara zaten ne denir bilemedigimden onlara bir yorum yapamiyacagim..ama siz calindi diye soylediginizde cok uzulmustum ve butun isyankar duygularim ayaklanmisti...bir yolu olmali bu isin ve butun bunlarin organize bir faaliyet oldugunu dusunuyorum...
yasemin

November 25, 2006 7:55 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTOlamaz!!!Bavulum soyulmuş.t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">