>

Aradığın aslında nedir ki?

Tuesday, August 29

iş ve hayat

Öyle bir başlık atmışım ki sanki bütün mevzuyu halletmişim, iş ve hayat üzerine ahkam kesebilir duruma gelmişim gibi bir hava estirmiş. Neyse, asıl halledemediklerime dönüp baktığımda... pek de yok aslında çözemediğim çıkmazlar hayatımda. Çok şükür.

Bu aralar bir ikilem yaşıyorum, işimde mutluyum, çok seviyorum, bi yanda da yeni ufuklara yelken açası var ruhumun. Ne yapsam bilmiyorum, deliyim veya rahat battı.

Dün akşam otobüsle eve dönerken bir kitaba başladım. Dışarda şakır şakır yağmur yağıyordu, toprak kokusu miss gibi dolarken yüreğime okuduğum kitabın sürükleyiciliği beni bambaşka bir dünyaya çekti. Okumayı sevenlerin sığındıklarını sandığım yumuşak, toprak kokulu dünyaya. Jean-Christophe Grange'ı hiç okumamıştım daha önce. Anadilinde okuyamasam da kendisini, Türkçemle okuduğum kitabından da gayet memnun kaldım. Taş Meclisi isimli bu kitap çok gizemli bir olay silsilesinden bahseden bir roman. Kurgusu güzel, anlatımı akıc ve sürükleyici bir roman. Okuyorum ve çok etkilendim. Sanırım Kızıl Nehirler isimli romanını da okumak istiyorum sayın Grange'ın.

Çoktandır yazmıyorum buraya. Yazın tembellik bastırdı. Bu arada maydonozlarım büyüdü, salatalara mutlaka ekliyorum. Balkonuma reyhan ve nane ektim, tuttu, çok sevindim. Biraz büyüsünler, onlar da salatalarda yer alacaklar. Soğandan büyüttüğüm çiçeğim açtı ve hatta soldu sıcaklardan. Açtığında muhteşemdi, fotoğraflarını ekleyeceğim yarın.

Yarın 30 Ağustos, bu vesile ile hepimizin bayramı kutlu olsun. Ben bayramı bu gece pembe elbisemin içinde hoplayıp zıplayarak ve biraz ıslak bir şekilde kutlayacağım;) Yarın da kocaman bir bayrak asacağız eşimle balkona, bu vatanı bölmeye çalışanlara inat. Yüreğimize kazıdığımız bayrağımızı göğsümüzü gere gere seyredeceğiz dalgalanırken.

1 Comments:

Sally git başımdan ya, hasta mısın nesin?

August 31, 2006 2:50 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTiş ve hayatt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">