>

Aradığın aslında nedir ki?

Thursday, July 6

Yoruluyorum Mütemadiyen

Zamanın surat yakan rüzgarında debelenmişim, ha durmuş dinlenmişim, ha koşmuş yorulmuşum. Yorulmuş durmuşum.
Gece olmuş, işteyim hala. Saat 23:01 ve benim işten kaçta çıkacağım belli değil. İnce ince uyku sızıyor damarlarıma, itekliyorum.
İstiyorum ki dinç olayım, zehir gibi çalışsın kafam. Bugün öğleden sonra içmek zorunda kaldığım migren ilacı gibi kafa yapsın içtiğim kahve, uçayım. Takır tukur yazayım klavyeler çatlasın, şakır şukur çözeyim bütün sorunları, bitireyim işleri, gideyim yatayım.
Ne haftasonu bana yetiyor, ne de ben haftasonuna yetebiliyorum. Haftaiçi burada, haftasonu orada debelene debelene ölüp gidecez herhalde. Yoruldum. Dinlenemiyorum.

Yoran sadece iş mi? Sıcak mı? Otobüsler ve kalabalık mı? Bilemiyorum.

Zaten ÖSS'yi 4 sınav yapacaklarmış. Yok lise bilmemnede zırt sınavı, lise 2de zort sınavı, bölüm seçerken höt sınavı. Kardeşim manyak mısınız ya? Yeter bırakın gençliğin yakasını. Bizim gençlerimiz en güzel yıllarını ezberleyerek, test çözüp şık seçerek harcıyor siz hala sınav diyosunuz yaaa. Depresyonda bir gençlik yetiştiren şu liselerinizin haline ne diye bakmıyosunuz. Hala sınav hala sınav. Yetmez canım beş bin tane sınav yapın. Nasıl olsa ülkenin içini boşalttınız, o paralarla sizin çocuklarınız dünyanın bilmemkaçıncı üniversitesinde okusun. Oldu canım. Allah azıcık akıl fikir ihsan etsin hepinize.

Hoyda bre. Serbest kürsümden sallayayım bu gece. Blogların efendisi! Uykusuz, yorgun ama dinç. Zaten Güllüoğlu'nda sütlü Nuriye kalmamıştı, ühüüühühü.

2 Comments:

o isyeri zimbirtisina soyle adamin tepesinin tasini attirmasin..oha...

hala bu saate kadar calisiyormusun...herzaman mi boyle calisiyorsun...yoksa ara sira mi...ara sira diyorsan ara sira kavramini bir aciklar misin...ara sira senin icin haftada bir mi demek...yoksa iki gunde bir senin icin ara sira mi...

ben de sana cok ic bogucu seylerden bahsettim mailimde...uzgunum...ben sana gelince mis gibi sutlu nuriye yaparim...dondurmali tavuk gogsu de yaparim...bir de yaptigim pogacalar artik kabariyor pogaca da yaparim...:)

uzulme tamam mi?

ama simdi yaptigim seramiklerden ve bu isi ne kadar cok sevdigimden bi de bu hafta yaptigim tabak comlek kavanoz ve tuzluklari boyayip pisirecegiz onlardan bahsedecektim...:((

neyse...

July 07, 2006 4:36 AM

 

merhaba k.i.s.d

çok yorma kendini,tatile az kaldı diye düşün :)

iyi günler

berfin

July 07, 2006 11:45 AM

 

Post a Comment

Acaba neyle ilgili:

Create a Link

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTYoruluyorum Mütemadiyent> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">