>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, July 26

Milliyet okuyucu yorumları:)

Milliyet Gazetesi'nin internet sitesinden Selçuk Parsadan ile ilgili haberi, ardından da okuyucu yorumlarını okudum. Yorumlar zaten orijinal... Her birinin adeta bir Selçuk Erdem karikatür tiplemesinden çıktığını düşünüyorum arada bir. Bazen de oldukça düzgün yorumlar çıkıyor karşımıza ki bunların sosyolojik ve sosyal psikolojiyle ilintili analizlerini yapacak makam ben değilim.. Neyse, bugün okuduğum bir yorumun başlığı beni oldukça eğlendirdi. Şaşmamalı insanların düzgün konuşamadığına, zira düzgün yazı yazamıyoruz. Yorumun başlığı: Alma mazlumun ahını çıkar ahesli ahesli. Bir zat-ı muhterem bana ahesli kelimesi hakkında tafsilatlı bilgi verirse sevinirim. Yoksa diyeceğim ki bu yorumu Avrupa Yakası'nın Selin'i yazmış.

8 Comments:

Yani Selin bile boyle yazar miydi bilemiyorum...:)

Ben de bazi o yorumlari o kadar sacma buluyorum ki Turkiye'ye inen bir takim uzaylilarin yazdigini dusunuyorum...ya da hic dunyadan haberi olmayan ve ilk defa okudugu haber o yorum yazdigi haber olan insanlarin yazdigini...ucuncu secenek normal bir insanin yazmasi oluyor ki ona pek ihtimal vermek istemiyorum...

Yasemincan

August 04, 2006 7:44 AM

 

Merhaba k.i.s.d,

Senin blog baslik cok guzel. Simdi anliyorum cunku olumsuz kelimeler ogrendim.

Bulmak veya bulmamak = To find or not to find

Neden bu adi seciyorsun? (If I may ask?)

Kendine iyi bak,

Suleyman.

August 15, 2006 3:55 AM

 

Merhaba Süleyman ve ben,

Sorunun cevabını vermek için uzun uzun yazmam lazım, ama bir yandan da sorunun cevabı kendi içinde saklı. Her insanın hayatının bir arayış olduğunu düşünürüm ben. Bazılarımız neyi aradığını bilir, onu bulmaya çalışır. Bazılarımız ise neyi aradığını asla bilmez ve bazen aradıklarının bile farkında olmazlar. Bütün bu olasılıklardan oluşabilecek 2 sonuç vardır:Bulmak veya bulmamak. Ben kendi izimi sürüyorum, kendimi aramaya çalışıyorum. Bazen buldum diyorum bazen de ne aradığımı bile bilmediğimi düşünüyorum. Bu bir yolculuk ve ben yolculuğun adını Bulmak veya Bulmamak koydum. Umarım bulurum.

Sevgiler.

August 15, 2006 8:30 AM

 

Merhaba k.i.s.d.,

Tamam - anliyorum (after some help with the translation from my wife as well)...

You have a life time to continue to search.

I hope that you find what you are looking for even beyond your dreams :)

Iyi sanslar,

Suleyman.

August 16, 2006 4:59 AM

 

Yasemincan Hanım,

Böyle bir konuda yorum yaparken "Ben de bazi o yorumlari o kadar sacma buluyorum ki" şeklinde bozuk bir ifade kullanınca "Ele verir talkını..." olmuş biraz.

Bağışlayınız, ukalalık ettiysem.

August 18, 2006 8:38 PM

 

Bu blogta bagislayacak makam ben degilim...

bilakis tesekkur ederim, ukalalik ettiysem...

August 22, 2006 9:34 PM

 

That's a great story. Waiting for more. » » »

February 14, 2007 10:06 PM

 

[B]NZBsRus.com[/B]
Forget Sluggish Downloads Using NZB Downloads You Can Quickly Search HD Movies, PC Games, MP3s, Software and Download Them @ Maxed Out Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]NZB Search[/B][/URL]

February 04, 2010 6:24 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTMilliyet okuyucu yorumları:)t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">