>

Aradığın aslında nedir ki?

Tuesday, July 11

Doğum günüsü

Doğum günlerinde annesine hediye alan bir arkadaşım vardı. Ne güzel bir fikir. Ben doğdum diye bana neden hediye verilsin ki, değil mi?

En güzel hediye yepyeni bir yaşa ilk adımı sevdiklerimizle atmak. Yaşamak değil güzel olan, sevdiklerinle yaşamak.

Bu sabah uyandım, gözlerimi yeni bir yaşa açtım. Güneşi gördüm mutlu oldum. Akşam tek bir küçük Brownie'nin üstüne 24 tane mumu nasıl sığdırırız bilmiyorum. Ben de en az bir Brownie kadar küçüğüm ama 24 senedir yaşıyorum dünya üzerinde. 24, çok küçük bir yaş daha, çok gencim. Öğrenecek çok şeyim var hayata dair.

Bu yaşı sizinle buradan da olsa paylaşmak çok güzel sevdiklerim.

Doğum günüm kutlu olsun anneciğim:)

11 Comments:

iyiki doğdun k.i.s.d 'li
iyiki doğdun k.i.s.d'li
iyiki doğdun iyiki doğdun iyiki doğdun k.s.s.d'li

:))))))

berfin

July 11, 2006 9:51 AM

 

"tek bir küçük Brownie'nin üstüne 24 tane mumu nasıl sığdırırız bilmiyorum"

24 tane Brownie almayı nede ;)

July 12, 2006 4:17 AM

 

black mamba süper fikir be yaw! 24 tane mini brownie ve üzerinde küççücük mumlar acaip şirin olurdu. Neyse artık seneye 25 tane brownie yaparız:)

Bu arada brownie almayı unuttum, g,d,p normal bi pasta aldım küçüklerinden. Üstüne de 2 tane mum koyduk. Temsilen:)

July 12, 2006 8:01 AM

 

aaa senin dogum gunun temmuzda diil miydi kardesim..?

anneyi tebrik harika bir fikir...ne kadar guzel dusunulmus...cok hosuma gitti...ama ben burdan anneme ne diyecegim ki.. iyi ki beni beni dogurdun desem...o ne der acaba..:) ayrica her insan iyi ki dogduguna gercekten inanir mi..

ben herzaman inanmiyorum....

ama senin iyiki dogduguna inaniyorum...


eminim annecigin de boyle dusunuyordur...

yasemincan

July 12, 2006 10:22 AM

 

Canım zaten temmuzdayız:)

Sen hangi aydasın? Güzel dileklerin için teşekkür ederim.

Öptüm çok.

July 12, 2006 10:39 AM

 

Merhaba "birthday girl" !

Dogum gunun kutlu olsun.

Yeni yas cok guzel dilekler senin icin.

Not:
Before you blow out the candles, you are entitled to a birthday wish.

But you are not allowed to tell anyone or else it won't come true :)

Hapy Bday !

Suleyman ve Ben

July 12, 2006 7:56 PM

 

Sorry for the typo:

We meant: "Happy Bday".

Suleyman Ve Ben

July 12, 2006 7:57 PM

 

evet aslinda burda da temmuzmus..:))

ama iste biraz zaman farki var bunu kabul etmen lazim...:))

July 13, 2006 6:47 AM

 

Suleyma ve eşi, teşekkür ederim:) Mumları üflerken dilek tutarım ama bana saçma geliyor. Laf olsun diye dilek tutuyorum, ama tabii ki kimseye söylemiyorum.

July 13, 2006 8:39 AM

 

İyi ki doğduuuunnnnnn!!!!
:)

July 18, 2006 9:16 AM

 

best regards, nice info http://www.guidelines-best-practices-for-letterhead-stationery.info/prices_on_audi_cars.html Financial planning for a child neighbour voyeur Handicapped bath tubs 401k plan early withdrawal horizon navmate 2 automobile gps navigation system new recent studies on zyrtec Lesbos in rubber London to rent mortgages Acura tl ground effects Oldsmobile dealers northern va repuestos de vehiculos isuzu en el nicaragua Japan based web marketing

March 04, 2007 4:23 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTDoğum günüsüt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">