>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, June 21

İşte o sayı



Bin yılda bir gerçekleşen bir mucize gerçekleşti sevgili seyirciler.

İşte o sayı, blogbilimciler bu sayıyı ölümsüzleştirmek için fotoğraflarını çekerek arşivlediler. Din adamları bu kutsal anı dua ederek ölümsüzleştirdi. Bilim adamları yeni bir formülün ilk denemesini bu sayı ile yaptı. Öğretmenler talebelerine sayının önemini anlatırken anne babalar da çocuklarını bu önemli ana hazırlamaya çalışıyorlardı.

Şimdi bir dilek tut ve bu post 2222 arkadaşına yolla. Yollarsan dileğin gerçekleşebilir, belki de gerçekleşmez. Ne bilim ben. Gerçekleşme olasılığı yüksek bir dilek dile de boşu boşuna post yazmamış olayım değil mi? Ya da istersen yollama kimseye, o zaman 2222 vakte kadar başına ne gelir ben karışmam. Ama çok kötü bir şey gelirse elimden geleni yaparım durumu düzeltmek için. 2222'nin laneti bu, belli mi olur.

2 Comments:

2222 ben miydim acaba ,başıma kötü bişey gelmez umarım:)

berfin

June 21, 2006 5:33 PM

 

Yok 2222 bendim merak etme:)

June 23, 2006 1:40 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTİşte o sayıt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">