>

Aradığın aslında nedir ki?

Tuesday, June 20

Düğünler ve Gidenler

Demek ki 2 sene önce ben evlendiğimde o da böyle hissetti dedim içimden, demek ki yavaş yavaş kabullenmek lazım paylaşmayı ve uzaklaşmayı.

Bembeyaz gelinliğinin içinde, kendisine eş olarak seçtiği adamın ellerine tutunup ortak hatıraların arasından akıp gitti. Hüzünlü bir veda, sevinçli bir veda, bir bayram havasında o artık evli... Sonra kendimi düşündüm, evlenince kopmuş muydum sevdiklerimden, hayır! Biraz uzaklaşmıştık belki iş-güç işte, ama sevgi hep orada, hep aynı yerde, yüreğimde duruyordu. Kendime gülümsüyorum şimdi, canım arkadaşı o kadar mutlu ki dünyanın öbür ucunda olması bile umurumda değil. Orada yalnız olmayacak, orada bir başına değil artık. Kendisini hep sevip hep kollayacak birine emanet o dedim, sevindim.

Ve tabii hüzünlendim, hem de çok. Annemin beni beyazlar içinde en son görüşünde neler hissetmiş olabileceğinin düşündüm. Ve zaman denen mevhuma kafayı takmamanın ne kadar önemli olduğunu idrak ettim kendimce.

2 gün önce evlilik yıldönümümdü, dün ise en yakın arkadaşlarımdan birini, 4 yıl boyunca bir çok kaygıyı-sevinci, manzarayı-çayı-simidi, projeyi ve uykusuz geceleri ve kimi zaman da yatağımı paylaştığım arkadaşımı eşine emanet ettim.

Blogunu güncellemiyorsun diyen güzel G., işte güncelledim hüzünlü oldu biraz napalım. Hayat hep neşe, hep geyik değilmiş:)

2 Comments:

merhaba

eşinle beraber nice mutlu ,sağlıklı yıllara ....


berfin

ps.ben senden kıdemliyim evlilik konusunda kasımda 5 yıl olacak benim

June 21, 2006 5:31 PM

 

Vay canına 5 yıl dile kolay, hayal bile edemiyorum.

Tebrik ederim.

June 23, 2006 1:41 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTDüğünler ve Gidenlert> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">