>

Aradığın aslında nedir ki?

Tuesday, April 4

Yaseminli yeşil çayyy

Yeşil çay, yeşil çay, yaseminliii yeşil çayyyyyyy.

Geçen gün yasemin çayı istiyordu ya canım, o mis gibi yasemin kokusuna hasrettim ya hani, dün şirket mutfağında bir mucize yaşadım. Canım çay içmek istemiyordu, bari yeşil çay içeyim dedim. Yeşil çayı salladım kaynar suya, yeni aldığım şirin şipşirin, mor bereli kız desenli kupamın içine yayılan yeşil renklere baka baka masama gittim. Çalışırken bir yudum aldım yeşil sıvıdan, o da ne, YASEMİN tadı var.


Yasemin tadı oley!!!

Bu o kadar güzel ve leziz olmuş ki çok beğendim. Katkısı olan herkese teşekkürlerimi sunmayı bir borç bilirim.

3 Comments:

Demek ki benim yeşil çay sandığım şey yeşil çayın suyunun suyunun suyu öyle mi?ühühüüü

April 05, 2006 8:26 AM

 

merhaba,
benim arkadaşım da çok kısa bir süre önce Hong Hong'dan döndü. o da bize yasemin çayı getirmiş 1'er paket. öyle böyle değil, misler gibi bir şey.. demlemek için, sallama değil. bir dahaki sefere çokça isteyelim bari.. meraklısı çokmuş benim gibi:))

April 05, 2006 10:43 AM

 

Dilayracım ya ne güzel, afiyet olsun, doğu Asya'ya giden birini bulsam da ben de istesem.

April 05, 2006 10:54 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTYaseminli yeşil çayyyt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">