>

Aradığın aslında nedir ki?

Friday, February 3

Çin yeni yılı

Geçen yıl bu zamanlarda hala California'daydık. Ve ben, uyumadığım zamanlarda:) "community center" tadında bir okula gidiyordum. İngilizce dersleri o kadar zevkli geçiyordu ki, dil bilmeme rağmen oraya gidip farklı kültürden bir sürü muhteşem insanın iç dünyasını izlemek bana keyif veriyordu. Özellikle uzakdoğulular...

Çinli bir amca vardı. Çalışıyordu ve bir yandan da İngilizce kursuna geliyordu. Çin yılbaşında bize kendi ülkesinin televizyonunda yayınlanan yöresel bir dansın klibini getirmişti. 40 tane güzel Çinli kız, sanki 40 kollu bir insan... Kolların ahenkle hareketi dansın temelini oluşturuyordu, kostümler ve müzik o kadar etkileyiciydi ki hala unutamıyorum.
Ayrıca bize özel bir tatlı yapıp getirmişti çinli amca, kendi elleriyle. Çok güzeldi tatlı. Yapılış sürecini ve temizliği pek düşünmemeye çalışarak yemiştim.

Keşke bu blog oluşturma işini bu kadar ağırdan almasaymışım, keşke Amerika'dayken başlasaymışım. Unutmamak istediğim o kadar çok şey var ki.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTÇin yeni yılıt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">