>

Aradığın aslında nedir ki?

Thursday, February 2

Hüzün

Nedendir bilinmez, içimde garip bir hüzün var. Dostlarımı çok özledim ve şimdi hepsi çoook uzaktalar. Ahhh, uzaklar. Ahhh, uzaklar.

Ben eskiden şiir yazardım, öyle böyle değil meslek gibi birşeydi şiir benim için. Her duruma uygun bir şiirim vardı. Bir keresinde öğretmenler günü kutlamalarında Ceyhun Atuf Kansu'ya ait olan "Dünyanın Bütün Çiçekleri" şiirini okumak istemiştim. Oysa şiiri başka birinin tabiri caizse kaptığı söylendi. Bana bir sürü şiir alternatifleri sundular okumam için (ve maalesef ki bir tane okumam gerekiyordu, ne de olsa ortaokul hayatı...ooof of) Buldukları şiirler bana çok duygusuz, çok klişe gelmişti. sinirlendim ve oturup bir şiir yazdım. O sıralar bir kitap okumuştum. adını tam hatırlamıyorum ama kitabın konusu köyde okulsuz çocuklar ve onlardan birinin öğretmen özlemiydi. Bu kitaptan esinlenerek bir şiir yazmıştım. Sonraları yıllarca yazdığım o şiiri okudum ben, herkes ağlamıştı. Hatta lisede bile okudum ve lise müdürümüz çok değerli Sn. Ahmet bey bana kalemini hediye etmişti. Ne günlerdi.

Şimdi o günleri düşündükçe, bütün o anları, hissedilenleri yaşamaya çalışıyorum ve anlıyorum ki duygularım körelmiş biraz. Şu an dostlarımın uzaklığından ve hissettiğim yalnızlıktan üşümüş, acımış ruhumun durumunu sadece şiirle ifade edebilirim. Oysa ki şiir yazamıyorum artık.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTHüzünt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">