>

Aradığın aslında nedir ki?

Friday, February 24

ben bir sazanım durgun sularda

Bu hafta havanın güzel olduğundan faydalanıp haftasonu üniversiteden uzun zamandır görüşemediğim arkadaşlarımla buluşmak üzere paçaları sıvadım. Amacım bir organizasyon hazırlamak ve güzel bir gün geçirmekti. Özellikle de bu haftanın ne kadar yoğun ve yorucu geçtiğini göz önünde bulundurduğumda, bunu hakettiğimi düşünüyordum.
Bütün çabalarımın neticesi bugün bozan havayla birlikte buharlaşıp uçtu. Bir arkadaş ailesi İstanbul'da olduğu için gelemeyecek, diğer arkadaşım da hep beraber olma fikrinde, ki benim fikrim de o. Ama işin komik kısmı şu diyalogda gizli, aynen aktarıyorum, kopyala yapıştır yapıyorum mail kutumdan:

a: arkadaşım
k.i.s.d:bendeniz fakir

a:canim sana msj attim ama iletim raporu gelmedi bana, ulasmamis olabilir diye tekrar yazayim dedim,baska zamana ayarlayalim, s. ve gunes de olsun. optum
k.i.s.d:Ay özür dilerim telefona avea sim kartı taktıydım:) Bence de sence... bu arada Güneş kim? Bizim sınıftaydı da ben hatırlamıyor olabilirim biraz aklım karışık, yaşlandım:)
a: aa askolsun gunesi hatirlamýyo musun, saka mi yapiyosun yoksa?duyarsa cok uzulur, soylemiyim ona:)
k.i.s.d: Ya beni kafaya mı alıyorsun ciddi misin, çünkü inan ki hatırlamıyorum. kız mıydı, erkek miydi? onu bile hatırlamıyorum yani. biraz tarif eder misin?bi de soyadı neydi
a: peki, tarif edeyim..soyadi ve cinsiyeti yok, ya da ben bilmiyorum..aslında ben de hep cok uzaktan goruyorum onu, yaklasmaya cesaretedemiyorum:)kocaman olsa gerek ve cok sicak..genelde sari ama aksam uzeri kizillasiyo...hatirlamissindir umarim:)
k.i.s.d: beni sarmış olduğun makaradan nasıl çözülüp akabilirim hiç bir fikrim yok. Bir nevi sazanım durgun sularda:) Yani var ya ne diyim ben sana, teker teker herkesin suratını ve adını gözümün önünden geçirdim düşündüm düşündüm ve bunadığıma karar verdim , ama anlaşılan daha önceden bunamışım ben:) Bu bomba da benden sana armağan olsun:)
a:ya biliyo musun ilk basta saka yaptigini sandim, ne yazsam diye dusundum sonra ya ciddiyse, iyi makara olur dedim:)cok yogun calisiyosun galiba, Allah kolaylik versin..Allah razi olsun, gunume renk geldi:)

2 Comments:

Merhaba, ben Güneş.
Ben de geliyim mi ehehe :P
Yok,sizin sınıfta diildim ama ben:)Bikaç gündür sayfanı takip ediyorum,sevgiler...

February 25, 2006 5:13 PM

 

Merhaba sunthing, yani böyle sazan biriyim bu aralar. ama yine de blogumu okuyabildiğin -ve katlanabildiğin:)- için teşekkürler.

February 27, 2006 8:46 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTben bir sazanım durgun sulardat> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">