>

Aradığın aslında nedir ki?

Wednesday, January 4

uğraşıyorum

Bir kaç gündür zihnimi kurcalayan ve beni Zihni Sinir olmaya iten bir mevzu var. Bilgisayar mühendisi olmadığıma ilk defa hayıflanıyorum. Amacım bu sitenin başlık grafiğini değiştirmek. Az buçuk photoshop kullanmayı bildiğim için grafiği hazırlayabiliyorum ama bunu siteye nasıl ekleyeceğim konusunda nedense bir türlü ilerleme kaydedemiyorum. İnternette 2 gündür araştırıyorum, belki bir ip ucu bulabilirim diye. Ya bu iş çok kolay ve herkes doğuştan bildiği için kimse anlatmamış, ya da imkansızın peşinde koşuyorum. Blogger.com böyle bir imkan sağlıyor mu bilmem ama sonuçta sitenin şablonu html formatında, ve ben bu "header" mıdır nedir, onu değiştirebiliyor olmalıyım. Bir yolunu bilen varsa lütfen yardım elini uzatabilir mi?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTuğraşıyorumt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">