>

Aradığın aslında nedir ki?

Monday, January 2

merak

İnsanlığın gelişmesi için olmazsa olmaz duygudur merak. Diğer bütün kötü sanılan dürtüler gibi yerli yerinde kullanıldığında etkili bir yardımcıdır. Düşünsenize, merak olmasaydı araştırma ve öğrenme asla olmayacaktı. Nasıl, niçin veya neden soruları asla olmayacaktı. Merak olmasaydı insanlık hep yerinde sayardı.

Merak üzerine düşünüyordum çünkü bu merak denen şey beni çok zor durumda bırakıyor. Blog yazmaya merak yüzünden başladım. Derken şablon kodlarını merak ettim, onu karıştırayım derken başka başka kapılar açıldı. Şimdi kendimi durduramıyorum. html, CSS derken lütfen biri beni kurtarsın. Maymun iştahım başladı yine.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTmerakt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">