>

Aradığın aslında nedir ki?

Tuesday, December 27

Sonunda

3 haftadır haftasonu çalışmıyorum, ne kadar mutluyum bilseniz. Geç uyanmak, kahvaltıda oyalanmak, evde vakit geçirmek pek güzelmiş.

Bu cumartesi kar yağıyordu İstanbul'a ve hava çok soğuktu. Tabii ki evden çıkmak istemiyordum. Tek istediğim pijama, pelüş terlikler ve çay fincanı ile pelüş kaplı koltuğa uzanmak bir yandan TV izlerken bir yandan da güzel bir kitabı karıştırmaktı. TV izleme kısmı hariç gerçekleştirdim arzumu. TRT1'de Martha Stewart'ın kariyer serüvenini anlatan bir film seyrediyordum ki tam filmin ortasında yayın kesildi. Bekledim ama düzelmedi. Ben de kitap, çay ve dışarda lapa lapa kar muhabbetine devam ettim.

Cumartesi akşam yemeğine misafirim vardı. Sonunda:) O kadar uzun zamandır misafir ağırlamak istiyordum ki. Yemek hazırlamak, sofra kurmak... bunların hepsi bir zevk benim için. Herhalde haftada sadece 1-2 gün yaptığımdan. Sanırım her gün yapmak zorunda olsam hoşlanmayabilirim bu durumdan.

Misafirlerim için çok pratik bir menü hazırlamıştım. Kalabalık olmadığımız için de yetti ve de arttı bile. Faydalanmak isteyen olursa belki diye yazıyorum menüyü.

çorba olarak: tarhana çorbası (tavuk ve sebze suyu ile yaptım, çok değişik bir aroması oldu)
ana yemek: beşamel soslu tavuk
ana yemek2: şehriyeli pirinç pilavı
salata1: yeşil salata
salata2: yoğurtlu kereviz salatası (cips ile servis edildi)

çayın yanında da alman pastası sundum. alman pastası tarifi www.portakalagaci.com dan öğrendiğim ve biraz değiştirdiğim bir tarif. Orijinal tarifte pastanın üstüne krema sürülmüyor ama ben üstünü de krema ile kapladım ve çekilmiş cevizle bezedim. Pastanın arasına da 1 bütün muzu dilimledim. Biz böyle daha çok seviyoruz. Fotoğrafını çekemeden yediğimiz için fotoğrafını koyamıyorum ama Hatice'nin sayfasında zaten muhteşem bir sunum var. Ordan daha çok faydalanırsınız sanırım.

Bu arada eşim Amerika fotoğraflarımızı kurtardı. Haftasonu bir de çerçeve aldım. Şimdi aklımda bir proje var, onu hayata geçirir geçirmez hemen dostlarımla paylaşmak istiyorum. Ancak puzzleları hala çerçeveletmedik. Biraz üşeniyoruz galiba:)

1 Comments:

Alman Pastasi mi?:)
Aklima bana onun tarifini verdigin gun geldi...
Ayrica sayfanin yeni hali cok hos olmus...

January 10, 2006 10:57 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTSonundat> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">