>

Aradığın aslında nedir ki?

Saturday, December 31

Renk kodları

Siteyle uğraşmaya karar verdiydim. Bugünün cumartesi olması, evde olmam ve çayın sıcak olması gibi güzellikler birleşti. Tabi siteyi biraz değiştirdikten, sonra da dinlendikten, huzura erdikten sonra evi toplamak bir zevk olacak. Bu site benim için bir anlamda deneme tahtası. Template kodunu evirip çevirmek çok zevkli. Bugün blog kardeşliğine başvurum kabul edildi ve blog kardeşliğine link veren java scriptini koduma ekledim. Bu ekleme esnasında yüzlerce şey denedim. Çok zevkliydi. Belki de bilgisayar mühendisi mi olmalıydım acaba? Kızım olursa onu mühendis yapmamak hevesinden de vazgeçtim, sonuna kadar gitsin. Okul çok zor olabilir, insan bazen gerçekten bıkıyor, az mı zorlandık, ama sonunda insanın yanına kalanlar önemliymiş. Yeni yeni anlıyorum. Herneyse, siteyi kurcalamalarım esnasında html renk kodlarına ihtiyacım oldu. Ve şu linkten destek aldım. http://html-color-codes.com/. Ben renklerle oynamayı çok severim de:)

Ne kadar gündelik telaşlardayız. Bugün de senenin son günü. Benim için daha fazla bişey ifade etmiyor son bir kaç yıldır. Öğrenciyken yılbaşılarını gerçekten eğlenerek geçirirdik. Sonra ben yavaş yavaş anlamsız bulmaya başladım. Artık sevdiklerimle beraber olmak ve önümdeki bir senenin herkes için iyi olmasını dilemekten başka birşey yapmayı düşünmüyorum.

2005 benim için çocukluktan büyüklüğe geçiş yılıydı. Belki hala da çocuğum:) Evliliğe alıştım bu sene, Türkiye'ye döndük ve buraya tekrar alıştık. İş aradım 4 ay boyunca, iş buldum ona alıştım... Ev bulduk, taşındık, ev kurduk eşimle. Ailelerimize yük olmamak için herşeyi kendimiz yapmaya çalıştık maddi gücümüz yettiğince. Esnafların çok azının dürüst olduğunu öğrendik bu sene. Anlatmaya değer bile görmüyorum ama ülkemizde yurttaş hakkı, tüketiciye saygı diye bir şeyin olmadığını da öğrendik. Dolayısıyla bu sene ben büyüdüm. Anladım ki hayat kolay değil. Ama umudum hala yaşıyor ve bütün bu olumsuzluklara rağmen herşeyin bir gün düzeleceğine inanıyorum.

Bu arada dün akşam eşimle HERO isimli filmi seyrettik. Zhang Yimou'nun yönettiği Quentin Tarantino'nun bulup topluma kazandırdığı bu filmin fotoğraf kalitesi oldukça yüksek. Hikaye müthiş ve sürükleyici. Oyuncular çok başarılı ve efektler oldukça profesyoneldi. Mutlaka seyredilmesi gerektiği kanaatine vardık. Tavsiye ederim efendim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTRenk kodlarıt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">