>

Aradığın aslında nedir ki?

Tuesday, December 20

Evet, yoğun geçiyor günler.

Sitemler başladı eş dosttan. Aramıyorsun diye. Herkesten özür dilerim. Hayat sanırım bir girdap ve ben tam ortasındayım bu girdabın. Hayır, yakındığımdan değil ama sözlerimi bir nevi günah çıkartma olarak algılamanızı tercih ederim. Bir kaç haftadır işe geldiğim andan işten çıktığım ana kadar her an mutlaka birşeylerle uğraşıyorum. Hem de o kadar ciddi, o kadar titizlikle düşünmem gereken işlerle uğraşıyorum ki. Böyle zamanlarda da aramam gereken herkesi unutuyorum, hatta yapmam gereken iş hariçi işleri de. Bu çok yanlış farkındayım. Düzeleceğim umarım.

Bayramda ailemin yanına gideceğiz. Uçak biletleri alındı. Paraları ödendi (ühhüüüü). Şimdi hediye faslını düşünmem lazım. Kardeşlerime çok güzel şeyler almak istiyorum. Çünkü bu ziyaret benim çalışmaya başladıktan sonraki ilk ziyaretim olacak. Ne var ki hava çok soğuk, cadde pazar gezmek ne mümkün. Alışveriş merkezleri de beni boğuyor. Üstelik zaman da kısıtlı. Ne alacağıma henüz tam karar verebilmiş değilim o yüzden. Ben yapboz puzzle ile uğraşmayı çok seviyorum ya, bizimkilere de puzzle alayım demiştim. Sonra annemin bu konuya nasıl bir tepki vereceğini düşününce, yani çocukların derslerini falan engelleyebileceğim ihtimalini göz önüne alınca vazgeçtim. Kızkardeşime güzel bir kazak almak istiyorum, rengarenk. Benetton iyi bir fikir gibi duruyor. Yine de indirimleri bekleyeceğim. Para kazanmayan insanlar için harcamak ne kadar kolaysa, kazanan için de bir o kadar zor. Öğrenciyken bile bu kadar düşünmezdim bir şey almak için. Şimdi alışverişe gittiğimde her ürün önünde durum değerlendirmesi yapıyorum. "Hmm, fiyatı 5 deniz kabuğuymuş. Ben 5 denizkabuğu kazanmak için 2 gün balık tutuyorum" deyip emeklerimi, beynimi yorduğum anları bir bir gözümün önünden geçiriyor ve sadece buna değer diyebileceğim şeyleri satın alıyorum.

Ve bu arada Amerika fotoğraflarımız kurtulur kurtulmaz onları da siteye eklemeye başlayacağım. DVD'ye yazıp saklamaya karar vermiştik. DVD bir şekilde çizilmiş ve okunmuyor. böhhüüüüü. Şimdi bilgisayardan kurtarmaya çalışıyoruz. Bi de biraz vaktim olsa siteye daha değişik bir görünüm vermek istiyorum ama nerdeee.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTEvet, yoğun geçiyor günler.t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">